Gå til innhold

Stikking i høyre side av magen...Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva kan det være? innimellom stikker det til i høyre side av magen.. og oppover hele siden... er 37 uker i morgen.. Noen som vet hva det kan være? Kjennes ut som om noen stikker en kniv med høy fart inn i siden på meg.. (eller sånn jeg innbiller meg at det må kjennes ut som)....

det stikker skikkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du gått ordentlig på do? Får noen ganger sånne stikkinger hvis jeg har problemer med det. Sånn at jeg må strekke meg og legge meg ned. Ubehagelig, men ikke noe farlig. Dessuten er det jo stadig dårligere plass der inne, det bidrar nok til å gjøre det værre. Jeg ville ikke bekymret meg så mye over dette. Hvis du tenker svangerskapsforgiftning så er det for det første slik at det bør være mer enn ett symptom tilstede og dessuten tror jeg smertene ville vart lenge om det hadde vært det. :)

Skrevet

er det ikke ligamentene som strekker seg.. har det sånn jeg også.. det blir værre for hver gang du går gravid sies det.. men det er helt ufarlig:)

Skrevet

er nok ikke ligamentene.. de sitter mye lenger ned enn der jeg har vondt.

Ja jeg har vært på do i dag, flere ganger.. Tenkte på svangerskapsforgiftning ja, har vært under oppfølging de siste ukene pga +1 med protein i urinen, 1-2 ødem i beina(disse to har jeg hatt hele svangerskapet), og i det siste har jeg hatt forhøyet blodtrykk! :S

Også kom disse stikkingene.. Men BT har synket i de siste dagene da, kan det stige sånn igjen?

kan det bare være at det er trangt der inne?

Skrevet

det er luft i tarmen....det gjør jævelig vondt hatt det av og på nå på slutten...hadde det i hele går...jør ekstra vondt når du beveger deg,må bare ligge sitte helt i ro...

jeg hadde det ikke i forige svangerskap,så jeg spurte legen....

det var så trangt at lufta kunne stoppe opp..kjennes ut som det står en kniv i magen høyt oppe i sida..der tarmen ligger nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...