Gå til innhold

Mamma16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du skriver at det ikke er smart å drikke alkohol med små barn hjemme. Kunne ikke vært mere enig med deg i det, men samtidig virker du moraliserende og lite hjelpsom på meg. Man skulle tro at en i din situasjon som opplagt har hatt sex for du er tørr bak øra lot være å dømme andre. Du bør selvfølgelig vente med å drikke alkohol i 2 år til du er lovelig, men det gir du sikkert en god dag i. Det er bare alle andre som bør oppføre seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, vi er flere som tenker det samme, registrerer jeg. ;-)

Skrevet

Jøss, damen er født i 1991 og er 18 år, iflg profilen. På seg selv kjenner man andre...Hun er langt fra den eneste som er moraliserende, men en av de få som tør å signere med nick.

pysete å henge henne ut på denne måten.

Skrevet

Alltid like imponerende med personangrep, når man selv gjemmer seg bak annie-knappen....

Skrevet

Du kan jo begynne å betale regningene dine, før du moraliserer for andre, mammamia!

Skrevet

Barnehageregningene dine, for eksempel!

Skrevet

Oioioi...nå ble jeg kjempe nysgjerrig. Hva mener du med barnehageregningen, annie 18.44? Vet du snakker til mammamia et eller annet.

Skrevet

Nå tror jeg du er ikke så rent lite på bærtur. Barnehageregningene mine er betalt alle som en. Har fasttrekk fra kontoen.

Men igjen, veldig imponerende med personangrep fra en anonym.

Skrevet

Noe så utrolig usaklig. Hva i alle dager har regningene hennes med saken å gjøre? Går du tom for argumenter så bør du slutte å argumentere! Ikke dra inn helt uvesentlige, urelaterte småting...

Skrevet

Hahaha nei det er nok ikke meg!

Unnskylding akseptert

Skrevet

sukk. illustrerer vel et kjent såkalt problem her inne.....

du ba ihvertfall om unnskyldning, mer enn de fleste andre ville ha gjort..

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer uenig!

Nå har jeg lest litt flere av mamma16 sine svar og jeg synes da mange av dem virket både fornuftige, hjelpsomme og sympatiske.

Har også lagt merke til at hun blir 19 år i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...