Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Pga den andre tråden så sjekka jeg dataen min etter loggførte MSN, men her var ingenting loggført. Så hvordan får jeg dataen til å loggføre alle MSN-samtaler?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Når du har vinduet til msn oppe, så går du til Meny, så Meldinger, og litt ned på den siden huker du av der det står: Logg samtalene mine automatisk
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Der kan du også peke til om du vil ha loggene lagret et spesielt sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå