Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Du er sikker på at vedkommede har lagret samtalene? Finner dem på msnverktøylinja... under vis
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Det gjelder mine egene samtaler. Jeg snakket med en fyr for noen dager siden, og plutselig så begynte han å fortelle at han runket mens han snakket med meg og sånn. MERKELIG fyr. Det var helt uten varsel. Vi snakket om gutten min, og kjæresten min. Og hvordan hans kjæreste nettopp hadde behandlet han dårlig osv. Så slenger han den ut liksom. Og at han straks kom til å komme. Jeg logget meg ut. Helt forferdelig kvalmt... Det var ikke bilde av meg på det msn bildet en gang. Det var sønnen min! Uansett, han er blokkert og slettet nå... Men vi har felles PC her hjemme, og jeg vil ikke at kjæresten min skal tro noe, om han skulle komme over en sånn samtale. kjeg hadde ikke blitt blid om det var jeg som fant noe sånt iallefall.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 HI, igjen her. Ja jeg fant det under vis. MEN, jeg syns jeg husker at man kan finne det inne på data'n noe sted?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Det står forresten. Ingen av kontaktene dine har lagret meldingslogg på denne datamaskinen. Betyr det at de ikke er lagret noe sted? HUFF. Vil slette den mannen og alt som har med han å gjøre. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Tror det går an å søke opp msn-loggen. - Gå inn på start, nederst til venstre. - Gå inn på søk (forstørrelsesglasset). Søk opp: msnlogg. Er ikke sikker, men tror det skal være mulig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå