Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer bare på hva jeg MÅ ha med til sykehuset med en gang når fødselen starter?

jeg er såpass heldig at jeg bor 2 minutter unna sykehuset, så gidder ikke å stresse med å pakke ting jeg kan få hentet etterhvert siden jeg bor så nært:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toalettsaker og et skift kanskje? Jeg liker hvertfall å ta meg en dusj etter fødselen:))

Skrevet

Toalettsaker som nevnt ovenfor, ei stor god truse ( i stedet for nettingtrusa man får på sykehuset), sokker og kosebukse, greit å ha sykehusskjorta første dagen i alle fall. OG FOTOKAMERA ;)

Skrevet

takk for alle tips:)

noen som har noe erfaringer fra tidligere fødsler ang mat/drikke UNDER fødselen? kan dere anbefale noe? :)

har hørt at energidrikker og sjokolade er tingen, men blir nok litt for søtt for min del:S

Skrevet

kjeks kanskje? og vann med smak? jeg heller orker ikke energidrikk, men noe må jeg ha for å få i meg litt...

sukker er jo en fin energiboost, men det må ikke være for søtt for meg heller..

Skrevet

Det jeg ønsket meg aller mest under fødselen var frisk frukt, men faren ville ikke forlate rommet sånn i tilfelle noe skjedde og det kun var varm suppe å oppdrive på føden fikk jeg nøye meg med det. Du blir ganske varm og jeg selv følte ikke at jeg kunne eller ville fordøye sjokolade eller noe annet fett. Jeg kommer derfor til å ha med det og anbefaler at du har et lite fruktlager klart:) raske karbohydrater uten sukkerlag og fett i hvertfall:)

Skrevet

frukt og kjeks var ikke så dumt:)

men burde jeg kjøpe drikke med eller uten kullsyre?

føler egentlig at det er lurest uten...

noen erfaringer/meninger? :)

Skrevet

jeg husker jeg hadde med energidrikk og sjokolade og de greiene der men ingenting ble rørt..

det var egentlig det siste jeg tenkte på da jeg var i situasjonen.. eneste jeg spurte etter var knuste isbiter.

jeg fikk det i appelsinjuice og etter det fikk jeg bare knuste isbiter i glass =) ble så varm så det var ganske deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...