Gå til innhold

En ny hverdag...


Samanta Fox

Anbefalte innlegg

Hei på alle dere damer, gravide og nybakte mødre!

 

Gratulerer til alle som har fått babyen ut til verden!

 

Det nærmer seg slutten av mars og måneden for denne terminklubben. Mange har kanskje født nå. Selv fødte jeg på termindato 10 mars, men det har ikke blitt mye tid til å sitte foran pcen siden da. Det går stort i amming, soving og bleieskift. Ammetåken er lammende og dagene flyr uten at jeg helt har registrert det.

 

Koser meg enormt med baby da. Utrolig hvor lett man kommer inn i rutinene igjen, selv om det er snart 10 år siden sist jeg hadde baby i hus. Kjennes så mye mer behaglig denne gangen og babyen gjør meg faktisk lykkelig til sammenligning med sist gang.

 

Lykke til videre alle flotte mødre. Dere gjør en kjempejobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer med babyen! har sett etter nicket ditt for å se om du har født. selv har jeg tre dager til termin, men kan se ut til at marsbabyen blir aprilbaby :) men uansett hva som skjer er det max 2.5uke til jeg har lillegutt i armene! =)

kos deg masse med babyen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, og lykke lykke til med fødsel. Det er en helt utrolig følelse når han endelig kommer ut, du hører litt skrik og etter noen minutter får du den varme gode kroppen opp til deg og verdens dypeste øyne kikker opp på deg... Det er liksom ikke så mye annet som betyr noe lenger akkurat da :-)

 

Vi kom akkurat fra helsestasjonen når og lillebror er ihvertfall ikke underernært... Nå håper jeg han vil sove litt slik at jeg også kan få tatt meg en lur... zzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...