Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har visst slått hodet mitt jeg. Men jeg vet ikke helt hva som har skjedd. Jeg tror jeg må ha besvimt litt, for jeg var plutselig på badegulvet. Skjønner ikke helt hvor/hvordan jeg har slått meg. Har et kutt i siden av hodet, det blør ganske mye, men det ser egentlig ikke ut til å være så dypt. Så har jeg en diger kul. Har ganske vondt i hodet, men ikke uutholdelig vondt. Er kvalm, kasta opp en gang, men det begynner å bli litt bedre. Jeg føler meg våken, ikke slapp eller noe. Kan dette være hjernerystelse? Kan jeg ta en hodepinetablett?
Gjest ->>- Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten, jeg. Ja, det kan godt være en hjernerystelse. Hva som eventuelt gjøres med det, varierer nok. Det kan godt tenkes de vil ha deg til observasjon. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Har man hjernerystelse så er veldig vanlig at man er veldig trøtt egentlig støptrøtt, vil bare sove. Du sier at du ikke er trøtt eller slapp, det er nå motsatt tegn av hjernerystelse. Om jeg hadde tatt noe for det, det er jeg litt usikker på. Tror jeg hadde ventet litt for å se det an litt. Du kan legge noe kaldt på kuttet, det lindrer.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Jeg er enig med pilen. Ta kontakt med legevakt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Høres nesten ut som hjernerystelse.... synes du bør ta en tlf til legevakta, særlig når du ikek vet hva som egentlig skjedde. Ikke ta hodepinetabl før du har snakka med lege.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Ring legevakta før du putter piller i kroppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå