Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 etter babycallen vår. Foreldreenheten... Hadde blitt veldig glad hvis noen så den så vi slapp å kjøpe ny.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jeg fant vår i kjøleskapet en gang, mens melkekartongen fortsatt stod på benken God og varm melk!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 I skittentøyskurven, enten på badet eller i kurven på soverommet.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Flere som vil prøve? Har nå lett litt ekstra godt i skittentøyet, men fant den ikke nå heller... Har lett i kjøleskap og peis og vet ikke hvor... Takk for hjelpen til dere som har svart
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Den står sammen med batterilageret ditt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Siden jeg tømmer IKEA for batterier når jeg er der, så har jeg batterier flere steder, men nå har jeg lett de stedene jeg vet om.... Ingen babycall foreløpig Takk likevel HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 heg ser den sammen med noe av stoff, i/rundt eller under en jakke? eller inn mellom sengetøy.. sjekk senga, vogna, skapet der dere har sengetøy eller andre steder i sammenheng:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Tror jeg har sjekket jakker og sengtøy minst to ganger nå. Uff hvor er det jeg ikke har sett... Har vært borte i to uker nå, trenger den ikke hver dag. Men når vi nå skal reise så trenger vi den. Lurer på om jeg la den en "lur" plass fordi vi skulle ha masse gjester, og jeg var redd noen skulle ødelegge den. Igjen takk for råd!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 Den står bak en dør (muligens inne i en hylle) eller skapdør (kjøkken eller stua).
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Jeg fant akkurat mp3 spilleren min i skapet på badet, etter lang leting Mange "lure" plasser å gjemme ting gitt!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 Ute på verandaen inne i et hjørne eller en bortgjemt plass på skrivepulten.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Call off the search folkens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg fant den! På kjøkkenet, ikke i en hylle, men på disken, i et hjørne oppi ei eske. Har leita der før, men ikke oppi eska, for skjønner ikke hvordan den havnet oppi der. Eska ved siden av er halveis åpen, der har jeg sjekka. Takk for tips om kjøkkenskap, så jeg igjen tok en runde der. Nå ble jeg skikkelig glad! Var ikke særlig fristende å bruke penger på en ny, når jeg er så fornøyd med den vi har. Da er vi klar for tur Tusen hjertelig takk for at så mange ville hjelpe meg =) Setter stor pris på det =) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå