Gå til innhold

Igangsatt pga EKSTREM bekkenløsning? Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på vurdering 12 april,4 uker før termin. Regner ikke med at de gjør noe da,men at jeg kanskje kan få en dato ett par uker før termin. Håper på det ihvertfall.Nå må jeg ha hjelp til alt selv...Så blir innelåst og sittende/liggende til fødsel ja.Noen som har blitt igangsatt før pga dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt...ingen? eller som vet om noen?

Skrevet

jeg tror d kan bli vanskelig å få igangsetting pga BL..

jeg slet masse med BL sist gang og er minst like plaget nå.. har skikkelig gang vansker og smerter ..

var rå sliten på slutten sist og hadde ønske om å bli hjulpet i gang et par uker før termin men verken sykehuset eller jordmor var villig til det..

de mente at så lenge det ikke var fare for mor ellers barns helse så så de ingen grunn til igangsettelse..

så blir spennende å se hva du får til svar..

Skrevet

Jeg har ekstrem bekkenløsning og har hatt det i 5 år nå. Jeg ble satt i gang før termin i forrige svangerskap pga dette, men det skal virkelig være galt før de gjør noen ting. Jeg sov ikke de siste 4 mnd av svangerskapet sist pga dette og hadde ekstreme smerter. (var helt 100% invalid i 8 mnd) Kunne når som helst komme på sykehuset for å bli innlagt, over så lang tid jeg selv måtte ønske.

Denne gangen kan jeg velge selv. De kan gjøre det opptil 2 uker før termin ikke før.

Skrevet

Ja har det samme som deg pingvinen... hadde d forrige svangerskap også...Nå er jeg virkelig redd for å få plager etter svangerskap. Jeg vet hva de kommer til å si til meg og at denne kampen må jeg ta.Jeg er for å få en lang fødsel enn å gå 3 uker ekstra med BL.... Det sliter meg totalt ut... Har en 3 åring i tillegg... Jordmoren min er enig i at jeg bør igangsettes ett par uker før termin. Så da er d opp til sykehuset rett å slett... Gikk det greit å settes i gang forresten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...