mer enn bare mor Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 hvilket merke bruker dere, og hvordan renser dere huden deres morgen/kveld?
Bassen&Spira <3 Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Bruker dior sin foundation - og first price ansiktsservietter på kvelden.. Vann om morgenen =) godt fornøyd med det!
lillepixie Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Bruker en foundation fra Clinique som forresten er ekstremt dårlig og så renser jeg med noen Dermalogica produkter og smører inn med fuktighetskrem. Fått merkbart finere hud etter jeg begynte med Dermalogica så det anbefales. Tar også ansiktsmaske fra Dermalogica to til tre dager i uka:)
tante grusom master of law Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 jeg varierer mellom Id mineralpudder og glo minerals foundation. Jeg renser ansiktet med dermalogica om kvelden og md formulations på morgenen. Veldig fornøyd.
mer enn bare mor Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2010 takk for svar skal prøve dermalogcia produktene Brukte dior pudde/foundation tidligere, men følte jeg ble så fort tørr i huden av det, Er inne i en prøveperiode med kanebo nå, og den blir jeg ikke tør av, men syns det er litt "tykk"..
Ugl@ Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 I.d bare minerals er jeg mest fornøyd med, og rense og hudpleie fra Clinique, men man må ha rett type til hudtypen og i forhold til årstid. Jeg bruker en type fuktighets krem på vår, sommer og høst, og en fetere og rikere på vinteren når huda mi blir tørrere.
Synnøve_Solbakken Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Bruker i.d. mineralpudder, syns det ser mest naturlig ut, og føles også mest naturlig. Renser med rensemelk hver kveld. Smører huden morgen, og noen ganger også kveld, med A-creme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå