Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husmann eller Sportsknekkebrød. Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes solruta knekebrødene er de beste

Skrevet

Havre knekkebrød og solruta :)

Skrevet

Rugsprø med havre.

Skrevet

De jeg lager selv:)

Skrevet

Har du lagt ut oppskrift på dib en gang? Blir knekkebrødene du lager luftige?

Skrevet

Har ikke lagt ut noen oppskrift nei:) De blir harde og flate, dårlig med luft inni.

Skrevet

Ok, men kan du legge den ut her? Fant en oppskrift på dib for en liten stund siden, men da var ikke den din. Tror du det funker å ha pisket egg i dem for å få de luftige?

Skrevet

Den jeg lager er sånn her: Fikk den av mammaen til ei venninne

 

2 dl havrekli

2 dl kruskakli

2 dl havregryn

2 dl sesamfrø

2 dl sam. rug

1 dl gresskarkjerne

1 dl lin

1 dl solsikkefrø

1 ts grov salt

7 dl vann

 

Aner ikke hvordan det blir med egg i:) Du kan prøve, så kommer du med oppdatering. Kanksje bakepulver kan gjøre samme nytte? Eller natron?

Skrevet

Alt blandes sammen og smøres utover bakepapiret og inn i ovnen hvor lenge og hvilken temperatur?

Skrevet

Blander alt sammen, lar det stå i 30 min, før jeg smører det ut på bakepapir og setter inn i ovnen på 170 grader. Etter ca 10 min tar jeg de ut for å dele smørja inn i passe store knekkebrødbiter. Bruker varmluft, og de står inne i ca 50 min.

Skrevet

Ryvita :-D dark rye, men liker alle de andre like godt namnam. Har også oppskrift på knekkebrød jeg kan lage selv, men har ikke fått testet det ut ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...