BlåBlå Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Har en del gode kvalitetsleker etter ungene, som jeg tenker å gi bort. Men helst til noen som har bruk for det, f eks flyktningemottak etc. Noen som vet om noen ?
elskerlivet Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 hva med barneavdelinga på Haukland eller krisesenteret, jeg jobbet en stund på krisesenter, og var ofte barn som var med mor og bodde der en periode og vi hadde nesten ikke leker, og de hadde jo ikke med seg noe, var helt forferdelig å ikke ha noe å tilby disse stakkars barna..
elskerlivet Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Bare hyggelig! Regner med de blir kjempeglade!! Jeg vet hvor masse det betyr for dem, har selv gitt alt jeg kan herfra til krisesenteret her, av både leker, klær og utstyr, mange som kommer dit midt på natta i kun det de har på seg, så trenger alt liksom..
BlåBlå Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2010 Ok, bra ! Har en sekk med klær som er klar for Fretex, men kanskje jeg skal vente da i tilfelle de bil ha det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå