Gå til innhold

Inspirert: Dere som bruker, eller har brukt Yasmin p-piller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere ekstremt god matlyst som en bivirkning av pillen og gikk opp noen kg pga. det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, definitivt ikke.

Skrevet

Ja. Og så ble jeg sur:-p

Skrevet

Gikk ikke på tullepillene lenge nok til å se slik effekt, men jeg ble pottesur og blødde hele tiden.

Skrevet

Jeg får penere hud, men litt for god matlyst. Har lyst på noe hele tiden, men klarer heldigvis å holde meg ;)

Har ikke noe problem med blødninger, eller humøret.

Skrevet

Nei, har ikek merket noe til det. Fikk dessuten kortere og mer regelmessige blødninger. Cerazette, derimot...

Skrevet

Nei, heller motsatt :-) mener at jeg fikk beskjed av min gynekolog at den skulle dempe søtsuget!

Skrevet

Ja det husker jeg faktisk, at jeg gikk opp noen kilo. Det er jo veldig lenge siden at jeg brukte de.

Men vet fra andre som også har brukt de, de måtte faktisk slutte med de fordi de hadde for mye stoff i seg, fikk for mange bivirkninger.

Skrevet

Hadde den bare gjort det så hadde det vært min drømmepille :P

Skrevet

Kan godt være det som var årsaken ja..

Skrevet

Jeg har heller ikke merket noe til noe ekstra søtsug. For det meste kommer det engang i måneden, rett før og under mens, da MÅ jeg ha sjokolade, men det tror jeg egentlig gjelder de aller aller fleste damer, hehe:) Hvorfor aner jeg ikke men;D

Og for min del: Jeg har tatt av meg hver gang jeg har begynt på pillene. Begynte med Yasmin en god stund etter fødselen, og merka fort at jeg tok av meg babykiloene fortere. Merkelige greier, men sant:)

Skrevet

Opp ganske mange kg, større pupper, ekstremt god matlyst.... Ikke mye positivt ved de pillene.. Jeg gikk over til Loette ;)

Skrevet

Eneste sommeren i mitt liv at jeg har hatt flat bikinimage var den sommeren med Yasmin... (sukk...)

Skrevet

Nei, men ble ellers rimelig gal. Værste jeg har hatt i kroppen noensinne.

Man legger ikke pås eg når man er for deprimert til å spise:)

Skrevet

Merket ikke noe annet enn at jeg ble gravid etter noen få mnd =))

Skrevet

Gikk på trionette de første årene, men da jeg byttet til Yasmin gikk jeg opp noen kilo ,pluss at blødningene kunne vare opptil 3 uker. sluttet ganske fort på de da.

Men dette er mange år siden. Før mine 2 barn ;)

Skrevet

jeg fikk kjempe pen hud når jeg gikk på dem. Ellers hadde jeg ingen bivirkninger. Får ikke lov til å gå på dem lenger (fordi jeg har økt risiko for blodpropp) og jeg og huden min savner dem

Skrevet

Nei, den eneste bivirkningen jeg hadde av dem var at huden min ble nyyydelig :)

Skrevet

Gikk opp 10 kg, mistet all sexlyst og ble sur... ingen stor hit her i huset mao:) Ble hvertfall ikke gravid da siden ingen vil ligge med en suring som nekter å vise seg naken;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...