Gå til innhold

Andre Dr Greve buzzadorer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om varene?

Syns både shampoen og balsamen var kjempefin jeg:) Kjente med en gang jeg tok shampoen i håret på jentungen at håret ble så godt og mykt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått testet den enda. Skal i kveld når de skal bade :o)

Skrevet

Har ikke testa den enda.

Men tenkte jeg skulle teste på meg selv først. Består den den testen er den virkelig bra.

Skrevet

Er veldig fornøyd med både shampoen og balsamen. Kjempe god på begge barna:)

Skrevet

Kjente at håret ble mykere da jeg testet det på gutten min, men han hylskreik like mye som vanlig da han fikk litt i øynene. Så foreløpig er jeg ikke imponert.

Skrevet

Hun på 3 hylskriker av alle shampoer hun også. Selv om det står "no tears" så er det jo ekkelt å få i øynene.. Hun skrek også når jeg brukte Dr Greve, men det tok jeg ikke så tungt..hehe..

Skrevet

Shampoen var ok, men denne balsamen ble det jo hvite "korn" av i håret etter en stund. Det var jo en leave in balsam, men det funka IKKE på mine barn :(

Ikke nok med det....jeg slet lenge med å få åpnet balsamen...hehehe!! Sier kanskje mer om meg enn flasken ;-)

Skrevet

Ja det gjør nok det for det var veldig lett å åpne den:o)

Jeg har prøvd shapoen på begge ungene og balsamen på eldste og meg selv.

Godt fornøyd så langt og balsamen kommer jeg nok til å bruke selv fremover også. Luktet friskt og godt.

Skrevet

Nå testet jeg ikke ut no tears-delen så det vet jeg ikke no om :P

Skrevet

jeg fikk heller ikke opp balsamen, måtte skru den opp og fikk dermed altor mye balsam i håret som resuterte i kjempefett hår!

Skrevet

Pumpa på balsamen her var også ødelagt. Den pumper og pumper, men det kommer ikke noe ut.

Men, ellers er jeg fornøyd : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...