*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hva syns dere om varene? Syns både shampoen og balsamen var kjempefin jeg:) Kjente med en gang jeg tok shampoen i håret på jentungen at håret ble så godt og mykt:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Har ikke fått testet den enda. Skal i kveld når de skal bade )
It's all about me Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Har ikke testa den enda. Men tenkte jeg skulle teste på meg selv først. Består den den testen er den virkelig bra.
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Er veldig fornøyd med både shampoen og balsamen. Kjempe god på begge barna:)
Monajenten Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Kjente at håret ble mykere da jeg testet det på gutten min, men han hylskreik like mye som vanlig da han fikk litt i øynene. Så foreløpig er jeg ikke imponert.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2010 Hun på 3 hylskriker av alle shampoer hun også. Selv om det står "no tears" så er det jo ekkelt å få i øynene.. Hun skrek også når jeg brukte Dr Greve, men det tok jeg ikke så tungt..hehe..
trekløvermor Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Shampoen var ok, men denne balsamen ble det jo hvite "korn" av i håret etter en stund. Det var jo en leave in balsam, men det funka IKKE på mine barn Ikke nok med det....jeg slet lenge med å få åpnet balsamen...hehehe!! Sier kanskje mer om meg enn flasken ;-)
Gjest mphs Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Ja det gjør nok det for det var veldig lett å åpne den:o) Jeg har prøvd shapoen på begge ungene og balsamen på eldste og meg selv. Godt fornøyd så langt og balsamen kommer jeg nok til å bruke selv fremover også. Luktet friskt og godt.
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Nå testet jeg ikke ut no tears-delen så det vet jeg ikke no om
Lovemelikeyoudo Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 jeg fikk heller ikke opp balsamen, måtte skru den opp og fikk dermed altor mye balsam i håret som resuterte i kjempefett hår!
Simply Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Pumpa på balsamen her var også ødelagt. Den pumper og pumper, men det kommer ikke noe ut. Men, ellers er jeg fornøyd : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå