Gå til innhold

For dere som husker BEVERLY HILLS 90210....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lages det nye episoder nå?

Så akkurat på FEM at Tori Spelling fikk beskjed om at hun skulle spille Donna igjen i 90210...

Håper nå nesten på det jeg da, en oppfølger der dem har blitt voksne kanskje... Jeg ELSKET den serien da den gikk på tv for x antall år siden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel film som skulle lages hvis jeg ikke tar helt feil.

Men uansett så blir det aldri som gamledager da det var ukens høydepunkt på tv.

Skrevet

Nei, DET er en ting som er helt sikkert.

Gudene skal vite hvor mye jeg gråt og lo sammen med den gjengen:)) Kjenner at jeg savner den serien litt jeg... Har prøvd meg på ett par repriser, men det blir heller ikke det samme.

Skrevet

90210 er en ny serie om en familie som flytter til Beverly Hills og de to barna begynner på high school. Sønnen er adoptert og er mørk i huden, så han sliter med følelsen av å ikke passe inn. Datter har (så vidt jeg husker) kjæreste fra hjemstedet og sliter med avstandsforhold og nye følelser for en på den nye skolen. Kelly er med i serien og jobber på skolen. Hennes lillesøster er også med, men spilles av en annen skuespiller tror jeg. Er ikke en veldig givende serie i forhold til orginalen! :P Men den var knall den! *sukk* ååå så forelska jeg var i Dylan! *sukk*

Skrevet

Den er gørrkjedelig. Da ser jeg heller repriser. Dylan, ja.... Mmmmm.

Skrevet

Må bare skryte litt...jeg traff "Dylan" på et fly engang på vei til LA...veldig koselig gutt...mange år siden det da he he!

Skrevet

nei, det er spinn-off serien 90210.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...