Gå til innhold

Gratulerer med dagen, Ranveig:)))))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

God vakt på jobb, og håper kvelden igår var mega vellykket!!

Ha en flott bursdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen fra meg også!

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!! =D

Håper du har en super dag!!!!! =) =)

Skrevet

Nååh, tusen takk!

Kvelden i går var veldig kos, vi såg Bones og åt ostepop (dvs EG åt ostepop, mannen min sat så langt unna meg som mulig utan å gå ut av sofaen) og koste oss.

I dag har eg hatt ein kjempefin dag! Det begynte med at eg fekk sove til 11 (og blei vekka av at ungane kom med eple til meg - måtte jo få mat på senga må vite), og så fekk vi huset fullt av folk til lunsj 11.30. Mamma, pappa, begge bestemødrene mine, svigermor, bror, svigerinne, nevø, søster, svoger og kamerat, i tillegg til oss fire. Mannen min bakte rundstykker (som han gjer kvar søndag morgon) og stelte fint i stand.

Alle sang Hurra for deg, og eg fekk masse pakkar. Akvarium, urtepotter til urtene eg held på å dyrke fram, brettspel, pengar og ein veldig søt påskekylling som eldste har laga i barnehagen. Men eg trur kanskje den finaste pakken var frå pappaen min. Eg har det siste året eller deromkring skreve fellesmail med bilete frå kvardagen her i familien, og sendt rundt til vener og familie som ikkje ser oss til dagleg. Og no har pappaen min sett seg ned og redigert alt saman og laga bok av det til meg - så det blei nesten som eit album frå heile 2009 :o) Og så har han gjort tilsvarande med alle mailane eg sendte heim i løpet av mine tre år som student i England! *bøyer meg i støvet* for DET er mykje arbeid det!

Så etter besøket koste eg meg med å ordne akvariet (eg har til og med fått fem små fiskar som søstera mi har alt opp), og gjenoppleve studietida mens lille sov og mannen og eldste spelte nintendo.

I kveld har eg vore på jobb, så no måtte eg berre slenge beina på bordet ei lita stund før eg skal i seng. I morgon drar eg og lille på fiskeshopping mens eldste er i bhg :o)

Satsar på at 28 -> 29 blir eit fantastisk år, helst med litt mindre påkjenningar enn det forrige :o)

Skrevet

Gratulerer med dagen som var ! Det hoertes ut som en flott dag og gaven fra pappaen din var jo kjempe flott.

Skrevet

Wow så flink pappa du har! Jeg synes du er heldig som har så mye familie rundt deg. Godt å høre at du har hatt en flott bursdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...