Kristinanutten Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Nå begynner jeg å bli utålmodig. I kveld pakkes baggen, slik at vi er klare til å reise, om jenta i magen bestemmer seg for å komme tidlig. Lurer på hvordan jeg skal få de neste ukene til å gå! Noen som har spesielle tips til hva man bør ha med på sykehuset?
Guldehinn Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jøss, så tidlig? Jeg er 39+3 og har egentlig ikke pakket noe som helst... Regner med det går fint likevel. Men du, det finnes en egen tråd et eller annet sted på 3.trimester-forumet der mange har lagt inn kommentarer om hva man bør pakke =) Ta noen av dem med en klype salt eller to, det ser ut som om en del har tenkt å bo en stund på klinikken... Hehe...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 pakket vel også bagen da jeg var rundt 35 uker...:.-) Søstera mi fik jenta si nå for 2 uker siden og hu var da 36 uker på vei, så alt er mulig:-) jeg var på sykehuset med sterke falske rier på fredag(er 37 uker i morgen), så er glad bagen er pakket såpass tidlig:-)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 38+5, hodet ikke festet og baby ligger høyt. Derfor fått beskjed hos jm om å legge meg rett ned om vannet går. Må seriøst vurdere å pakke noe i den bagen snart. Kjenner jeg blir litt misunnelig på dere damer som har alt klart 4-5-6 uker før termin. Fordelen med å ligge litt etter skjema er at man egentlig bare er glad for å gå litt over termin...aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå