Gå til innhold

Vi har fått en nydelig jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk ei kjempe flott jente lørdag 20 mars. Torsdagen var jeg hos jordmor og skjekket modning. Litt moden, men ingen åpning så kunne gå en stund sa hun. Anbefalte sex da... Fredag morgen fikk jeg lokket mannen med i senga:), Gikk en tur etter det. Hele dagen kjentes det anderledes ut i magen, men jeg tenkte ikke mere over det. Litt anderledes vondter liksom. Natt til lørdag kl 4 våknet jeg av at litt vann kom. Jeg er ikke i tvil om at det var fostervann. Kjenner det på lukta. Men på føden mente de at det ikke var sikkert det var det siden det da skulle komme mer hele tiden. Men reiste inn for en skjekk. Kl 8 begynte riene så smått. Gikk i badekaret i 10 tiden. Kl halv 11 hadde jeg 5 cm åpning. Halv tolv hadde jeg 8 cm åpning og 15 min senere full åpning og presstrang. Fikk flyttet meg over i senga og på 14 min pressing kom jenta;) Så dette gikk veldig fort. Det var sinnsykt vondt, med ingen pauser mellom riene fra ca halv 11... MEn SÅ verdt det. Jenta var 3310g og 48 cm. Hadde terimin 1 april.

Jeg ble innlagt noen dager senere på sykehuset med infeksjon i livmoren, men er på bedringens vei nå. Så nå koser vi oss hjemme med 2 flotte jenter! Lykke til alle man! Gled dere!!!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye, og takk for at du delt din fine fødselshistorie.

Jeg har termin i dag, og er misunnelig på alle som er ferdig;)))

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til videre :-) Høres ut som en fin fødsel, så bestiller en sånn selv jeg ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa. Kose dere masse

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

Gratulerer så mye:) Kos dere fremover:)

Skrevet

Gratulerer så mye med ei lita tulle:))

Kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...