supermummy Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Er det noen som har tips til en litt "annerledes" dåpsgave? ?/- 1000 kr, til jente. Er litt lei av smykker og søljer..
....mammatilto... :))) Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 hjertesmykkeskrin med zirikoner rundt og et perlekjede oppi =) Gullfunn har dette.
___ Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Huskestativ eller et fint dukkehus? Kunst? Sykkelvogn? Sølvtøy som kan brukes når man blir voksen? Fotobok med Bilder av alle i fammilien og forfedre på begge sider?
lille sprelle Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 kunst eller så fikk vår datter den store hvite sangboka og den er jeg stygt redd kommer til å bli oppbrukt. Vi har brukt hundrevis av timer med den og hun er så langt fra lei!
mammaen til Odin Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Du kan kjøpe et fabberbarn til henne!! Vi gjorde det til sønnen vår, og har hørt om flere som har gjort akkurat det samme. Verdens beste gave, spør du meg! Vi valgte denne organisasjonen: http://verdensbarn.no/fadder.nml Håper du velger dette Skattefradrag kan du få også by the way! Lykke til!!
BlåBlå Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 En "Olianna" strikka trøye - de er nydelige Medlemskap i boligbyggerlag Life stone produkt Et tre som kan stå i hagen En barnestol/krakk med tidløst motiv og barnets navn ? (ala malurten.no)
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 kunst :-) vi fikk ett av dise bildene til lillemorsdåp, ble kjempe glad ;-) http://www.galleriescape.com/?id=73326
sjøsamen Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 vi fikk en sånn målestav til sønnen vår... synes den er super, kan skrive inn dato på den etterhvert som han vokser. (den koster jo ikke akkurat 1000kr, men vi ønsket oss veldig det) Så fikk vi flere bøker, det er en helt fantastisk gave... noe man har glede over i all framtid. Hva med en kiste som er malt med hennes datoer og navn? Som hun kan bruke til leker mens hun er barn, og andre ting når hun blir eldre...
Gjest sug lut Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Obos-medlemskap, om du bor her. Eller tilsvarende andre steder.
BlåBlå Skrevet 28. mars 2010 #14 Skrevet 28. mars 2010 Dukkesengkopi av Kili sengen - den er nyyydleig. eller vintage engler eller Veggord til å ha over sengen. Masse fint på mortil3.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå