Gå til innhold

Spørsmål til alle dere som bruker p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvilket merke bruker dere, og er dere fornøyd? Evt. misfornøyd når det gjelder bivirkninger?

Håper på mange svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ikke fornøyd med yasmin, gikk opp mange kg og ble ganske vanskelig å leve med.. mersom opp-og-ned-humør..

Skrevet

før fødsel: super fornøyd med yasmin. Ingen bivirkninger, og la for øvrig ikke på meg det grann.

går på yasmin nå også, og har ingen bivirkninger (ikke lagt på meg nå heller). Men dessverre så har ikke mensen stabilisert seg til det normale etter fødselen (uregelmessighet), så mulig jeg må skifte.

Skrevet

Jeg bruker Carazette, det er ikke p piller da , men mini piller.

de er helt fantastiske.

Ikke en eneste bi virkning av noe slag. Annet enn at man ikke får mensen da, men ikke akkurat den verste bivirkningen å få det , spør du meg ;)

Skrevet

jeg gikk på cerazette, blødde konstant, var virkelig humørsyk og jeg ble gravid på de med 2 mann. måtte ta ut spiralen nå å har begynt på mercilon nå å har ikke så veldige bivirkninger bortsett fra at jeg er humørsyk. jeg tåler egentlig ikke p piller men må man så må man.

Jeg har også gått på yasmin ( la på meg og fikk hodepine ), diane funket bra bortsett fra humørsvigninger der også.

man må bare prøve seg litt fram tror jeg for alle reagerer forsjellig rett å slett.

Skrevet

bruker mercilion28 og er ganske førnøyd..har nesten ikke mensen lengre:) bare litt..

humøret er kanskje litt dårlig rett før uka,men det er vel ganske vanlig:p

Skrevet

Akkurat samme som Lunita_ over her. Er ganske fornøyd med mercilion jeg også. Men får grusom hodepine rundt menstiden.... Vet ikke om det er pga pillene da.... Men mensen varer bare noen få dager. Helt greit!

Skrevet

Bruker Yasminelle og har ingen bivirkninger av den...

Skrevet

Brukte Loette å var fornøyd egentlig, merket ingen forskjell, bare at jeg hadde mens 2-3 dager:-) Men så ble jeg gravid, så derfor stoler jeg ikke på den pillen, nå bruker jeg hormonspiral, å mistenker graviditet igjen:///

Håper det ikke har seg slik..

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Jeg bruker Microgynon.Har akurat begynt på den da,er nå 7 dager inni 2 brettet.Men hittil så tror jeg at jeg er fornøyd,er veldig lite bivirkninger.Helt i starten var det mye humørsvigninger,men det stabiliserte seg heldigvis,nå er det sånn at jeg greier å leve med det:).

Veldig lite kviser,bare en og annen som dukker opp.Men ingenting å klage over:).

Og best av alt er mensen,har hatt bare 1 da,og håper den neste blir sånn også (eller håper egentlig at den uteblir helt da..:))den var så kort,jeg skiftet bare 2 tamponger,mange timer mellom dem:).Så var den ferdig:)).Det er helt utrolig,etter keisersnittet har jeg druknet i blod,helt til nå!

Anbefaler absolutt å prøve de p-pillene:)

Skrevet

Jeg bruker også Mercilon28 og er veldig fornøyd.

Merker ikke så mye forskjell bortsett fra:

-mindre blødninger

-færre blødningsdager

-mer stabil syklus

Går ut ifra at dette er ganske ganske vanlig uansett p-pillemerke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...