Gå til innhold

Lager dere påskepynt med ungene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg vært og hamstret både treegg, påskefjær etc som vi skal male på, samt at vi har laget påskekyllinger av garn som vi skal henge på gåsunger, jeg synes det er så koselig og mye mindre stress enn før jul!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja maler påskeegg.....burde vel gjort mer kanskje.

Skrevet

De to minste laget litt forskjellig i kjelleren for litt siden sammen med mange venner. De styra akkurat som de ville, så jeg er litt usikker på hva de fakstisk laga.

Men det pleier å komme litt påskepynt, men ikke så veldig mye. Ungene har laget litt på skole og i barnehage i år, og det er bare barnas pynt som vi har. Det er bare noen få ting som er kjøpt som vi pynter med, så det er like koselig hvert år å ta det frem.

Det blir nok malt på egg på hytta i påsken, men sjelden de varer mer enn bare påska.

Skrevet

malte melkekartonger, sådde karse og laget egg-uro i går med ungene.. =) Kjempekoselig

Skrevet

Ja, det gjør vi.

Kjempekoselig, og min lille gutt er veldig glad i formingsaktiviteter.

"Jeg vil male, mamma" sier han stadig vekk. Hehe...

Før helgen lagde vi mange påskekort som familien skal få, og i morgen skal vi lage noen små filtkyllinger.

Skrevet

Vi har laget karsestatuer i dag. Bendet til hønsenetting, dekt de med tøy og så skal vi gro karse på de:) Ellers maler vi egg sammen med naboene.

Skrevet

Hadde påskeverskted for noen uker siden. Laget kyllinger, lam og egg. Moro for store og små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...