Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hehe det kan jeg tro, husker jeg som 19 åring hadde kjærlighetssorg, jeg hverken spiste eller drakk, til slutt måtte mamma beordre meg til legen om jeg ikke tok til vett og begynte og innta føde!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 uff ja det er faktisk eneste som er"postetivt" med kjærlighetsorg! Kankskje naturens måte å få en til å bli atraktiv(ikke at tynn altid er atraktivt,men du skjønner)så man kan komme seg ut på beite igjen:) Jeg har aldri fått så ye komlimenter som de få gangene jeg har hatt det.. Husk at det ALTID går over og du vil se tilbake på det som en smule ufortåelig !Gi deg en viss tid som du tilater deg å"sørge" for man trenger det!Men etter det må du tvinge deg til å komme OPP OG UT:) God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Konstant kvalm og ondt i bryst og mage. All mat vokser i kjeften. Må alikevel prøve å spise jevnlig så jeg ikke mister melka....huff Sårt at han har truffet en annen når vi har 2 barn, en nyfødt ;-( HI ;-(
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Fy f... for en idiot, sånn gjør man nemlig bare ikke når man har 2 små barn og den ene er nyfødt, men dama han har funnet seg kan heller ikke være helt god spørr du meg. God bedring, det kommer bedre dager etter disse.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Huff ja...hun er i tillegg advokat i nabokommunen og jeg har akkurat betalt han gjennom tannlegestudiene. Selv er jeg sykepleier. Vi har akkurat flyttet til ei lite bygd på vestlandet der jeg kjenner ingen ;-( Tungt! HI ;-(
ConsuelaBananaHammock Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Sånn ca hvor på vestlandet da? ) Sikkert mange som gjerne vil bli kjent med deg
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Takk for omtanken Consuela men jeg har endret litt på fakta ;-/ Dvs: bygda kunne like godt vært i Trønderlag eller på sørlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå