Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 31 og babyen har ligget i seteleie hele svangerskapet, er jo litt spent på om hun snur seg. Jeg har jo ikke kjent noen spark oppe mot ribbeina, men kjenner stadig kraftige spark mot høyere hofte kjennes ut som "hekseskudd", og hode beveger seg mye frem og tilbake oppe ved ribbeina. Jeg har aldri kjent spark mot venstre hofte. Så det er mye aktivitet.... Det jeg lurer på er om det er flere som kan beskrive aktiviteten ved seteleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

akkurat sånn som deg;) hodet skled fra side til side ved ribbeina og spark nederst i magen. hun snudde seg forøvrig i uke 34 etter¨å ha ligget i sete hele veien så nå er det overalt;)

Skrevet

Høres kjent ut ! Jenta mi ligger også i seteleie. Jeg er i uke 33 (34 på BIM). Kjenner godt hodet over navlen og jeg er dritøm i venstre lysk. Der sparka går igjen hos meg. Lite mot ribbene, men det er nok også fordi morkaka ligger oppe til siden. Kansje greit og slippe gnagsåra i ribbene! HEHE.

Her skal det urderes snuing om et par uker om hun velger samme leie.

Skrevet

Gutten min ligger i rent seteleie. Dvs, for de som ikke vet, at han ligger med føttene opp i panna, nesten som om han er bretta dobbelt:)...

Jeg kjenner spark opp mot høyre ribbein.

Er i uke 30. God plass enda sier JM, så håper virkelig han snur seg snart!

Skrevet

Kjenner det over hele magen jeg. Både i navlehøyde midt på og langt ut på sidene (skikkelig harde!) oppe ved ribbena (tror det er hender som krafser), og nesten helt nede ved symfysen. Ellers er det også mye "slangebevegelser" som jeg kaller det. Han sklir liksom rundt litt inni der. Kjennes ut som en orm ;-) Tror han bytter litt på sitte helt oppreist (trangt for ribbena!) og å ligge mer på tvers (laaangt ut på siden). Er 33+1 i dag, så nå er det snart på tide å snu seg synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...