Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å ta den bort nå. Hun er jo over 1 år nå, og det er ikke lenge av gangen hun gidder å sitte oppi der. Dessuten tar den jo fryktelig mye plass i stua. Vi har stor stue altså, men likevel, skal bli godt å få den vekk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi stappet vekk vår nå ved 2 år, men det siste halve året har den bare blitt brukt til å stable leker i. Jeg ventet såpass lenge fordi jeg ville ha muligheten til å sette henne der hvis det skjedde noe som jeg ikke hadde kontroll over og hun måtte være trygg. Nå kan jeg jo bare snakke til henne og så skjønner hun det. Derfor har vi fjernet lekegrinda.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Minsten hadde ikke lekegrind, men eldste hadde til hun bikka året. Tok altfor mye plass og ble altfor lite brukt.

Skrevet

Min gutt på 22 mnd bruker lekegrinda fortsatt. Han vil sitte i den å se på tv. Han tror sikkert at tv-bildet skal være smårutete, hehe.

Ellers så bruker han mye tid oppi der til å rive i stykker bøker ;-)

Skrevet

Vi bruker den også fortsatt, og han er 15 mnd. Ikke like mye som før, men kan finne på å kose seg der etter barnehagen. Akkurat som han synes det er deilig å sitte oppi der å få litt fred :) Har akkurat rydda oppi der, så får vi se om det er noe suksess.

Skrevet

Har ikke hatt til noen av mine.

Skrevet

Vi hadde den framme til rett før ett-års dagen, ble ikke mye brukt på slutten...

Skrevet

Nr 2 brukte den til han var 1,5 år. Han ble satt i den hver morgen med 1-2 leker mens jeg var på badet med storebror og fikk lest litt til han. Det ble en vane og han godtok å sitte der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...