Shamandalie Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har bekkenløsning, har "hoppet" på krykker de siste 2 mnd og hatt mye smerter, daglig. Nå de siste 3-4 dagene har jeg plutselig ikke hatt vondt??? Har fått en skikkelig energiopptur, har ryddet på loft og i skap å vært veldig aktiv. Har vel tatt igjen alt jeg ikke har fått gjort mens jeg hadde så vondt Men er dette mulig??? Hehe, pussig å spørre kanskje siden det er jeg som opplever dette. Kan bekkenløsning bare bli bedre over natten? Har ikke vært hos JM eller lege etter bedringen, så har ikke fått spurt de. Var på kontroll for en uke siden, da var hodet godt festet i bekkene, og jeg er 38 uker på vei nå foresten.
(Muskat) Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Det er mange som merker en forbedring når barnet fester hodet, da stabiliserer bekkenet seg igjen Du er nok en av de. Lykke til med nært forestående fødsel!
Seriøst Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Så bra at du er bedre!!! Jeg hadde bekkenløsning med begge mine, og kjenner allerede at jeg blir plaget av det denne gangen også... Men med forige mann var det grusomt, jeg klarte omtrent ikke gå, og måtte ha krykker for i det hele tatt å komme meg rundt i huset. Slik var det fra jeg var 20 uker på vei og fram til ca uke 30. Da plutselig, helt utav det blå, ble det myyyye bedre, og jeg kunne kaste krykkene =) Jeg gikk til fysioterapeut hele svangerskapet, men vet ikke om det var det som gjorde utslaget. Men for en fantastisk følelse når du endelig kan føle deg som et menneske igjen!! Så bare nyt den siste tiden fram mot fødsel nå, og lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå