Gå til innhold

gjør så vondt. noen som veit??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt litt vonde kynnere ganske lenge nå, men nå har de takene blitt veldig sterke , så jeg ikke får sove.. sterke mens smerter i mage og tak bak i ryggen. holdt på i hele natt men roet seg nå,, nå har jeg bare veldig mensen murringer.. hadde litt brunt i utfloden min i går.. hva kan dette være?? er bare 23 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon til fødeavdelingen.

Skrevet

Høres ut som maserier synes jeg..

Man kan gå med det i ukesvis uten noen effekt, men de kan også påvirke og modne mormunnen. De gjorde de hos med, så på en uke med sånne kynnere/maserier fikk jeg 3 cm åpning og ble helt moden (jordmor sjekket). Men jeg var i uke 36 så det var ikke så farlig, jeg fødte i uke 37.

Hvis du i tillegg har hatt litt farge på utfloden ville jeg blitt engstelig for å føde altfor tidlig.

Jeg ville ringt fødeavdelinge og fortalt akkurat hvordan du hadde det, at du har hatt smertefulle og regemessige kynnere/maserier siste døgnet og litt blod i utfloden. Du vil garantert bli bedt om å komme så de kan sjekke deg. Er det fare for tidlig fødsel vil du bli sykemeldt og må ta det helt helt med ro en stund.

Ring med en gang du!

Skrevet

fikk beskjed om å levere en urin prøve på legevakta

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...