Gjest sug lut Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Kan man i det hele tatt påberope seg å eksistere om man ikke finnes på google?
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jeg er faktisk død i følge Google jeg. Søkte meg selv opp en gang, i kjent C-kjendis-stil og da kom det opp "XXXXX XXXXXXXXXX (mitt navn) er død!" med en artikkel under. Uansett eksisterer jeg på et-eller-annet plan, tross Googles anbefalinger.
tante grusom master of law Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Non in googlo sum ergo non sum. Er det ikke det han derre Descartes sa?
Tante Bassa Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Klarte ikke la være å google meg selv nå, og du verden, jeg er en suksessfull forretningsdame. Eier et av verdens største industriselskap. Men, må vel bare innrømme at det er min navnesøster det er snakk om ;-)
Anne-B. Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Det må jeg sove litt på. Jeg har forøvrig ingen navnesøstre, så alt som dukker opp på google, er som regel om meg.
blomstre Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Jøss og jeg ser blodseriøs ut på Google! Og hvem hadde trodd at jeg var å finne på Landbruksdepartementet sine sider?... Ellers må jeg gi foreldrene mine kred for navnevalg, fant i allefall ingen navnesøstre og jeg har både middels vanlig fornavn og etternavn.... men det betyr kanskje bare at det finnes en god del andre med mitt navn som ikke kan påberope seg å eksitere da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå