Gå til innhold

Forretningside: starte PMS-farm?


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Pms-gærninger bør holdes unna barn, gamle og andre dyr. Hva med en kom-som-du-er-farm for pms-tryner hvor det var ubegrenset med spiseligheter, lydtette og polstra rom i beroligende farger og ingen hazzle med innsjekking, man ordna formalitetene på vei ut når man var blitt et normalt menneske igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja for det man helst vil omgås når man er et pms troll er andre pms troll...

 

men om rommene er einet for 1 person med bra bøker og nett, og menn kan tvangsinnlegge konene sine (og vi motsatt selvsakt) så er jeg med på ideen :D

Gjest sug lut
Skrevet

Absolutt enerom, dvs enesuiter, som ryddes av usynlige hender. Du kan også avtale å få inn en prygelknabe som du kan skjelle ut. Det vil koste deg en stigende rate etter hvor lenge og hvor mange ganger du vil skjelle, selvsagt.

Mot et lite gebyr under bordet kan vi også ordne det slik at det bestilles flere tonn grus til sjefen din med beskjed om å tippe det i hagen.

Skrevet

Ah, det høyrdes ut som dagens (månadens?) idé.

 

Det bør og vere fellesareal der ein kan få ut ein liten chick fight ved behov, det er ikkje det same å skjelle ut folk som er betalt for å ta imot...

Gjest sug lut
Skrevet

Glemte en ting: et utvalg av rommene har slankespeil, for oss vannballonger. Og disse utstyres m identiske kopier av alle klærne dine, dvs joggebukser, bare to str større, så du ikke får grinetokter når ikke engang joggebuksene passer.

Skrevet

Da har jeg kun ett krav. Kan jeg vennligst slippe svingdører inn. Gjerne ut, men ALDRI, gjentar ALDRI inn.

 

PMS

Gjest sug lut
Skrevet

Så så, det ordner seg. Her har vi dører med sensor som faktisk virker, slik at du heller ikke hisses opp av automatiske dører som alltid lar deg stoppe bittelitt.

 

Vil du snakke om dette med svingdører?

Skrevet

Jeg kjenner alltid at sinne kommer når jeg må subbe meg inn ett sted i ett tempo som er fullstendig unaturlig for meg. Dessuten stopper dem hvis jeg prøver ett kjappere tempo. Jeg skjønner ikke vitsen, og unngår (faktisk) å handle på steder med slike dører.

Gjest sug lut
Skrevet

Ah, den typen svingdør. Det er ikke laget for oss som vil fram her i livet, nei.

Skrevet

Jeg legger inn aksjer der. Det blir en garantert suksess. Borte fra mann, barn, huarbeid og jobb. Jeg har pmshelvete 1 uke om gangen. Blir dyrt dette. Kanskje jeg skulle fått sykmelding 1 uke i mnd, evt tilrettelagt arbeid denne uken. Hm, plutselig ser jeg muligheter åpne seg.

  • 2 år senere...
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg er med på pms-farm.. Jeg kan lære meg å bli gårds vant jeg, men jeg napper faen ikke høner!

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Det var bedre enn min første tanke om pms-farm. Kjøper gjerne aksjer (og fast rom)! Tror nok mange mannfolk kaster seg ivrig på ideen og. Det blir tross alt bedre for både lommebok, husfred og helsa at fruen får utfolde sine bestialske sider i kontrollerte omgivelser.

Skrevet

Det motsatte av slankefarm? Da får man jo henvisning av legen og permisjon med lønn?

Skrevet

ÅÅÅÅ.... denne trÅden husker jeg luten!! Fantastiske ideen!

Burde gjennomføres.

Evnt sÅ burde vi finne brukbare alternativer, noen med stor hytte sÅ tar vi med hver vÅr dunk med vin Å blir der til vi orker Å dra hjem?! ;)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Altså styreformann i borettslaget mitt maser og gnåler og at Grendehuset som i fjor ble pusset opp for unødvendig mye pæng aldri blir brukt, så vi kan sikkert bosette oss der? Om det e ret brukbart alternativ? Det er et veldig fancy grendehus med åpenkjøkkenløsning flere toaletter, med og uten handicap håndtak.. I umiddelbar nærhet til 24/7 åpen Bunnpris...

 

Menn og unger holder seg unna fordi de er redde borettslagets Narvestad holder til der, men han holder seg unna PMS kjærringer igjen.. så..

Gjest sug lut
Skrevet

Altså styreformann i borettslaget mitt maser og gnåler og at Grendehuset som i fjor ble pusset opp for unødvendig mye pæng aldri blir brukt, så vi kan sikkert bosette oss der? Om det e ret brukbart alternativ? Det er et veldig fancy grendehus med åpenkjøkkenløsning flere toaletter, med og uten handicap håndtak.. I umiddelbar nærhet til 24/7 åpen Bunnpris...

 

Menn og unger holder seg unna fordi de er redde borettslagets Narvestad holder til der, men han holder seg unna PMS kjærringer igjen.. så..

Dette er gull. Og han kommer ikke til å våge å innkreve leie heller, siden vi da biter ham i leggen og danser på ham med piggsko.
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Altså styreformann i borettslaget mitt maser og gnåler og at Grendehuset som i fjor ble pusset opp for unødvendig mye pæng aldri blir brukt, så vi kan sikkert bosette oss der? Om det e ret brukbart alternativ? Det er et veldig fancy grendehus med åpenkjøkkenløsning flere toaletter, med og uten handicap håndtak.. I umiddelbar nærhet til 24/7 åpen Bunnpris...

 

Menn og unger holder seg unna fordi de er redde borettslagets Narvestad holder til der, men han holder seg unna PMS kjærringer igjen.. så..

Dette er gull. Og han kommer ikke til å våge å innkreve leie heller, siden vi da biter ham i leggen og danser på ham med piggsko.

 

Denne mannen har aldri vært i nærheten av damer før annen enn forløsningen fra moren, så når han ser oss stå på verandaen og flekker tenner, med sjokkisen i ene hånden, vinen til kjeften og rødstrømpa i den andre vil han rygge saaaakte bakover og "glemme" hele grendehuset til vi er ferdige med farmen vår :)

  • 4 måneder senere...
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Ha ha, liker ideen :D

 

Leste for en stund siden på anonym at det er en sjokolade på markedet som virker lakserende og som ifølge de samme kildene skal smake veldig godt... Kan vi få ordnet fri flyt av denne også?

Så kanskje vi slipper unna depresjonen som varer helt til pms-kiloene igjen er av og de normale buksene kan tas på uten at lovehandles tyter ut på sidene og knappen spretter ut fordi magen trenger større plass?

Skrevet

Jeg lurte på om det var en farm for dyrking av PMS, den ville jeg ikke kjøpt aksjer i...

Skrevet

finns det er psykolog som er dristig nok til og påta seg jobb der, trenger en som jeg kan øse alt av eder/ galle og frustrason til!

Skrevet

Hysj!

Ikke si det så høyt. Er redd for å bli tvangsinnlagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...