Gå til innhold

Fortalte det til søstra mi og ho hadde allerede..


Miessi

Anbefalte innlegg

..sett at jeg er gravid. På hvilken måte spurte jeg ho, ja ho svarte at ho hadde sett nesa mi er forandret. what, tenkte jeg, er det mulig? Også spurte jeg ho om ho har tenkt det pga min oppblåste mage. Men det måtte jeg si til ho at det er ikke mulig å enda se mage, men når jeg tenke meg om så har jeg faktisk lagt på meg veldig mye rundt magen. Ser nesten ut som om jeg er gravid i 4 mnd :D Men men, håper jeg ikke trenger å fortelle andre, at de allerede har sett den forandringen i min nese og den utrolige oppblåste magen min, hihi rart :D

 

Noen som har fått sånne kommentarer? Eller har forandret seg i ansiktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...vittig at du sier det..min mor var innom etter jobb en dag før hun reiste på påskeferie,vi hadde fått vite det dagen før..og senere når hun kom hjem snakket jeg med hun på tlf og hun sa til meg:

Er du gravid?-jeg svarte nei,hvordan det? og hun sa -du er så skjønn... jeg spurte hva hun mente og hun sa da at av og til kan man se det fordi fjeset blir anderledes og skjønt(?)

Har hørt mange som sier det,men jeg ser det liksom ikke selv :) hihi..

Sa det til familien i dag da og min mor skrek i bakgrunnen -EEEg viiiste det ;) jeg er ikke mer enn i 7 da og synes magen min virkelig viser mer enn forrige gang..ingen mere stramme klær altså..har tre bukser som jeg ikke kan gå i... ulp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helt klart forandret meg i ansiktet. De første ukene av svangerskapet var det et par stykker som kommenterte at jeg må ha gått ned i vekt, men det tror jeg er fordi at kinnbenene er mer markerte enn normalt. Mannen min sier at jeg er penere som gravid, og det er jo hyggelig.

På den andre siden vises magen allerede, og jeg er bare 9 uker på vei! Det er jo ikke "ordentlig" babymage enda, men sannelig om det ikke ser slik ut (har fått kommentarer fra eldre generasjoner om at stor mage tidlig betyr jente).

På grunn av stor mage, merkelig oppførsel fra en gravid meg (som er kvalm, ikke orker å være i nærheten av visse typer mat, visse lukter, overveldende tretthet osv), samt forsikringer fra lege om at alt ligger til rette for at dette skal gå bra, har vi valgt å dele nyhetene tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag og fikk bekreftet at det ser veldig bra ut og alt går rette veien. Valgte derfor å fortelle min mor og min elste søster (i tillegg til ho første). Fikk dermed kjempe masse skjennepreken om ditt og datt. Min mor er VELDIG gammeldags og min elste søster er overbeskyttende, Skjønner jo det siden det er veldig normalt. Men det rare er at pappa stirrer på min oppblåste mage hver gang jeg er på besøk hos dem, vet liksom ikke hvor jeg skal se. Han vet nok, men vet ikke at jeg vet at han vet, hehe :)

 

Men konklusjonen er at jeg har nok forandret meg mye, men det vet ikke jeg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo fått hyggelige kommentarer! Jeg fortalte det til ei på jobben. Hun sa hun allerede visste det. "Det er noe her" sa dama mens hun klapset seg selv godt på rompa. Så sa hun at jeg sannsynligvis fikk gutt, for jeg var blitt så grov i ansiktet. "Det er all testosteronet det vet du".

 

Jo tusen takk liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...