Gå til innhold

Foreldrene til William!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter dere på hver deres pc og skriver innlegg her inne, altså?

Er det så galt fatt at man må opprette en egen profil for å "forsvare" kvinnfolket sitt, bør kanskje kvinnfolket finne et mildere forum å holde til på?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Garanterer at minst en av dem er feik.

Skrevet

Joda, det slo meg også.

Skrevet

Skjønner han godt.

Hadde jeg fortalt min mann at mange kjærringer sier jeg er egoistisk og tenker bare på egne behov, og at barnet mitt vil lide pga det skal til bestemor, så tror jeg han også hadde blitt forbannet.

Skrevet

...og det er sikkert William, haha!

...

Skrevet

Det er jo nesten slik at man skulle håpe de vil få problemer med ungen.

Kankje de da ville våknet.

Skrevet

Du er selvsagt en av dem, 23:54...

Skrevet

Helt enig. Måtte ha mannen til å uttale seg. Hahaha

Blir jo nesten komisk.

Skrevet

At mamma til william ble så påvirka av noen kommentarer fra ukjente anonnyme folk, at mannen hennes MÅTTE komme og "redde" henne. Dette beviser bare hvor opphengt foreldrene til William er i dib/bim.

Skrevet

Kanskje like greit at dem dro på ferie, for dem trenger virkelig en pause fra bim/dib.

Skrevet

Synes gribbene her er litt vel opptatt av foreldrene til william.

Kostelig å se hva misunnelige kvinnfolk kan få seg til å si :)

Mannfolk som bryr seg, Thailand og kjærlighetstur i tre uker og foreldre som stiller opp kan lokke fram sjalusien i mange tydeligvis.

Og en bitter kvinne er langtfra en attraktiv kvinne ;)

Slit det med helsa.

Skrevet

Ja, vi er SÅ misunnelig og SÅ sjalue asså.....

Skrevet

Noen av oss mener fortsatt at ferie og fritid er for å pleie familien og ikke egoismen... Er derfor man reagerer..

Og for å være helt ærlig, de besteforeldrene som synes dette er greit må jo ha en skrue eller tre løs.

Skrevet

Utrolig å lese hva du får det til å bli også. Foreldre som synes 16 dagers fravær fra treåringe er for lenge de er bitre, sjalu og misunnelige???

Skrevet

Enig med 00.42

Gud forby at mannen brydde seg nok om både dama si og ungen sin til å forsvare dem mot idiotiske kvinnfolk. Selv om det er "bare" et nettforum, så kan folk fort bli lei seg når andre sier de er dårlige mødre, egoistiske, og "burde lese bøker" De kjenner vel sitt barn bedre enn dere.

Skrevet

Hehe, misunnelig, sjalu og latterlig :)

Nå må dere passe på sinnarynkene, så ikke mannen hiver dere ut fordi dere har bitt gammel i trynet i tillegg til å være surkjerring ;)

Skrevet

Det er de undertrykte følelsene som gir rynker, et engasjement gir bare huden et ungdommelig glød.

Skrevet

Haha, hvis du liker å tro det så.

Andre kaller det for sinnarynker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...