Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Sitter dere på hver deres pc og skriver innlegg her inne, altså? Er det så galt fatt at man må opprette en egen profil for å "forsvare" kvinnfolket sitt, bør kanskje kvinnfolket finne et mildere forum å holde til på?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Skjønner han godt. Hadde jeg fortalt min mann at mange kjærringer sier jeg er egoistisk og tenker bare på egne behov, og at barnet mitt vil lide pga det skal til bestemor, så tror jeg han også hadde blitt forbannet.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Det er jo nesten slik at man skulle håpe de vil få problemer med ungen. Kankje de da ville våknet.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Helt enig. Måtte ha mannen til å uttale seg. Hahaha Blir jo nesten komisk.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 At mamma til william ble så påvirka av noen kommentarer fra ukjente anonnyme folk, at mannen hennes MÅTTE komme og "redde" henne. Dette beviser bare hvor opphengt foreldrene til William er i dib/bim.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #11 Skrevet 27. mars 2010 Kanskje like greit at dem dro på ferie, for dem trenger virkelig en pause fra bim/dib.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Synes gribbene her er litt vel opptatt av foreldrene til william. Kostelig å se hva misunnelige kvinnfolk kan få seg til å si Mannfolk som bryr seg, Thailand og kjærlighetstur i tre uker og foreldre som stiller opp kan lokke fram sjalusien i mange tydeligvis. Og en bitter kvinne er langtfra en attraktiv kvinne Slit det med helsa.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Ja, vi er SÅ misunnelig og SÅ sjalue asså.....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 Noen av oss mener fortsatt at ferie og fritid er for å pleie familien og ikke egoismen... Er derfor man reagerer.. Og for å være helt ærlig, de besteforeldrene som synes dette er greit må jo ha en skrue eller tre løs.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #15 Skrevet 27. mars 2010 Utrolig å lese hva du får det til å bli også. Foreldre som synes 16 dagers fravær fra treåringe er for lenge de er bitre, sjalu og misunnelige???
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #16 Skrevet 27. mars 2010 Enig med 00.42 Gud forby at mannen brydde seg nok om både dama si og ungen sin til å forsvare dem mot idiotiske kvinnfolk. Selv om det er "bare" et nettforum, så kan folk fort bli lei seg når andre sier de er dårlige mødre, egoistiske, og "burde lese bøker" De kjenner vel sitt barn bedre enn dere.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #17 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, misunnelig, sjalu og latterlig Nå må dere passe på sinnarynkene, så ikke mannen hiver dere ut fordi dere har bitt gammel i trynet i tillegg til å være surkjerring
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #18 Skrevet 27. mars 2010 Det er de undertrykte følelsene som gir rynker, et engasjement gir bare huden et ungdommelig glød.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #19 Skrevet 28. mars 2010 Haha, hvis du liker å tro det så. Andre kaller det for sinnarynker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå