Gå til innhold

Er søtnosen på date ikveld eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett henne her inne på en stund?

Hvor er du :::)??

(håper egentlig at du ikke svarer, men at du koser deg sammen med skotten din ;-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... jeg føler meg litt inbilsik som faktisk trodde at dette innlegget var til meg... hehe..

men neida, jeg er ikke på date i kveld. min hotte skotte jobber, og jeg har stillingen som mamma i kveld... hehe...

håper påsken bringer med seg mer tid til kjærleik og seksuelt samkvem.

hvordan går det med deg?

Skrevet

Men det er jo du som ER søtnosen min da vettu :-)

Alt bra her=) Har klart å roet meg mye de siste dagene ..heldigvis!

Snakket lenge med han ikveld og han er bare så utålmodig for at ting skal skje fortere han også.

Han hadde egentlig planer om å gå på fest ikveld, men "jeg orker ikke..vet jo at jeg ikke får gå hjem med deg uansett" Hehe.

Blir nok litt seksuelt samkvem her også i påsken..og i morgen skal jeg til han og ha en skikkelig deilig søndag med film, godis og masse sex ;-)

Er du like full i angst enda? Eller har du også roet ned? ;-)

Skrevet

det hørtes ut som en perfekt søndag CC :) er litt sjalu altså :D

joa, angsten går bedre nå, for vi har fått snakket litt sammen og han er søt og det virker ut som om han er redd for at jeg skal forsvinne fordi han jobber så mye om dagen. og det er jo ekstremt søtt og varmer :D

og i sta sendte vi meld til hverandre helt på likt... hehe.. sånt digger jeg :D

men det virker ut som dere snakker mye mer om følelser en det vi gjør. her er det litt mer sånn "hihi han skrev en melding og spurte hvordan det går"... haah..

hehe... dette er vanskelige saker altså, ihverfall når han er så langt unna. håper bare han får fri i påsken. ellers dør jeg!

Skrevet

Ja, det er vanskelig! Og spesielt når man er retard når det kommer til forhold.

Hvordan gjør man det egentlig?:-)

Vi snakker i grunnen ikke så mye om følelser, men jeg har "mast" litt.

Elle dvs jeg sa til han at for min del er dette serious shit, og at jeg ikke ville kaste bort tiden min på lek.

Hehe..strenge cc;-)

Han sa da at dette var seriøst for han også, men at han mente at vi kunne både være seriøse OG leke. Enig i den ;-)

Krysser fingrene for skotte sex på deg i påsken da ;-)!

Skrevet

hehe.. ja leke er også viktig :D

det er rart hvor vanskelig det er og være normal når man liker noen så ekstremt godt :)

var ute med noen fra klassen i går, og det var ekstremt rart å være ute og ikke flørte eller noe. bare danse og henge med venner. men jeg oppførte meg eksemplarisk (eller en i klassen mente at jeg tråkket over en grense når jeg ga han en klem... haha) men han er voldsomt konservartiv da. ihvertfall i forhold til meg.

du skal se det blir folk av oss også CC. om 3 år så sitter vi her med baby i magen begge to og ring på fingeren. det er min spådom :D

Skrevet

Håper du har rett :-)

Ha en god natt søtnos! Snakkes snart =)

Skrevet

sov godt :)

rop ut om det er noe, jeg er her for jenteprat når som helst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...