Gå til innhold

UTDRIKNINGSLAG


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt invitert til utdrikningslag til en bekjent av meg. Hva gjør man egentlig der? Sikkert en veldig dumt spørsmål, men har faktisk aldri blitt bedt tidligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo veldig veldig forskjellig! Kjenner du forloveren? Går det an å forhøre seg med henne?

 

Noen går ut og spiser og drikker og koser seg, eller reiser på hyttetur e.l.

 

Noen lager et opplegg for den som skal drikkes ut, med morsomme overraskelser til henne, f.eks spille inn en cd i studio, hoppe i fallskjerm eller hva enn hun liker eller synes er moro.. med f.eks rebus hun skal løse for å komme seg fra sted til sted..

 

Noen legger opp til at den kommende bruden skal skjenkes full og drite seg ut på alle mulige måter mens gjestene i laget ler og hauser opp stemningen som en skjult form for forakt for at hun nå forlater de singles rekker..

 

Det er for øvrig ganske vanlig å informere de som skal delta underveis, og spørre om noen har bidrag osv. Det er også vanlig at du betaler endel for at denne dagen skal være gratis for den kommende bruden. Dette er noe dere spanderer på henne..

 

Jeg har vært på flere utdrikningslag... Noen veldig koselige og morsomme, andre krampeaktige og pinlige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...