Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 har noen opplevd at dato og klokkeslett på en kvittering far en butikk ikke stemmer? er det i det hele tatt mulig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Selvfølgelig er det mulig. Der jeg jobba en gang i tiden måtte vi stille dato og tid på kassa manuellt, men nå har vel de fleste datakasser som er kobla mot nettet, og da skal det gå sånn noenlunde av seg selv.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2010 Takk for svar. så det er mulig men lite sannsynlig nå idag da når de fleste er koblet opp mot nettet?
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Skulle tro de fleste butikker hadde int. av å holde orden på det feltet for sin egen del? De fleste bruker vell ei sluttkvittering sammen med dagens oppgjør også? Men det er vell som med alt annet; det må stilles og kan bli feil. Tm enkelte tv`er må jo stilles den dag i dag. Mobilene også. Så det kan vell fort skje feil ja. Har aldri tenkt over dette jeg. Men skal en bytte så er det jo viktig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå