Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Det er så mange leker jeg har lyst å kjøpe til sønnen min, men tror rett og slett ikke vi har råd Vi lever nokså trangt for tiden siden jeg er student og leker ER jo kjempedyrt. Har sett en del på finn.no i det siste, men finner lite interessant i vårt område. Måtte bare få klage litt siden jeg ikke skjønner hvorfor det må være så himla dyrt. Blir så lei...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Hvor gammel er gutten da? Ofte er det enkleste det beste. Småen her på 1,5 år syns det er mye kjekkere å tegne, male, bake, ut å leke med ting som er i naturen osv, enn alle plastlekene som kostet evig masse penger..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Er helt enig med deg HI, hvorfor skal de være så fryktelige dyre. Syns noen leker må de nå ha altså.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Bor du i nærheten av Bergen hi? Har lenge tenkt på å sortere lekene her, og trenger en god grunn til å faktisk gjøre det ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 En på 10 mnd trenger ikke så mange "ordentlige" leker:) Dessuten så har han jo snart bursdag. Kan ønske seg leker da! Nå er det jo snart sessong for uteleker (bøtte, spade, biler etc) Ellers er det ofte mye fint på loppemarkeder. Er jo snart toppsessong for det også.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Om to mnd når dere dere inviterer til 1-årsdag til gutten, så sier du at han ønsker seg leker:) Er ikke verre enn det:) Jeg har bare kjøpt 3-4 leker til småen, resten har hun fått i gave eller arvet. Kansje du finner noe på loftet til din foreldre som du hadde når du var liten? En på 10 mnd syns nok det er super artig med en visp og en kasserolle:) Sikkert gøyere det enn leker til 1000 kr.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Leker er ikke dyrt. Det er rett og slett ufattelig billig. Bruk 500,- fornuftig i en god butikk så har de alt de trenger og vell så det de første to årene. Siden blir det jo litt dyrere, men det koster ikke mye å gi dem ting de liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå