Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Må bare skryte litt, fikk anbefalt www.ninnisbarn.no av noen (om det var her inne eller et annet forum husker jeg ikke) som en plass å finne dress til gutten min på 2 år.. Gifter meg i mai og ettersom vi prøver å være fornuftige med pengebruken har jeg lett etter billig og fin dress til ham uten hell - til jeg gikk på denne nettsiden. Er kjempefornøyd med produktet (dressen er kjempefin), prisen (590 kr for bukse, jakke, vest, skjorte og slips) og ikke minst servicen.. Så om det er noen andre der ute på jakt etter penklær til barn så ta en titt på www.ninnisbarn.no
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Så kjempeflotte ut di dressene-takk for tipset:)) Hvordan er di i størrelsen? Hvilken var det du bestilte?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Jeg bestilte sort dress i str 2 år til 590 kr et stykke ned på siden.. Passer godt til min litt store snart 2 åring ( 21 mnd)... Har sett på dresser på butikker her jeg bor, den billigste jeg fant var name it og den kostet 500 tilsammen for bare jakke og bukse.... Så må man jo ha skjorte som gjerne koster 200 - vest og slips var bonus for meg... (skal sy vest selv til den store dagen...) Name it dressen var på langt nær så fin som den jeg fikk, og skulle jeg kjøpt en finere dress her i byen (stavanger) måtte jeg betalt rundt 800 kr bare for dressen.... Kjempefornøyd ja!!!!
Fjellros Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Hei! ) Jeg har akkurat vært forlover i et bryllup, og bestilte kjolen min fra www.dhgate.com. Ble kjempe fornøyd!!! Venninnen min bestilte brudekjole til seg selv + dress til mannen og sønnen, og hun ble også kjempe fornøyd, hun ga ca 3000 for alt sammen. Dette er klær som blir skreddersydd i kina, så prisen er nesten latterlig lav. For min ballkjole ga jeg kr 646 med porto til Norge. Regn med at det kan ta opptil 2 mndr før du har varene!!! LYKKE TIL!!! )
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2010 #5 Skrevet 16. mai 2010 Takk for tipset ang. ninnisbarn! Har kjøpt dress i 5 deler og er superfornøyd! Er litt stor i størrelsen, men kan bare legges opp litt på armene og beina. Ellers så hadde jeg flaks, for dressen var nedsatt fra 440 kr til 199 kr + porto da jeg skulle bestille
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 18. mai 2010 #6 Skrevet 18. mai 2010 Her var det mange flotte dresser ja men finnes det flere billige nettbutikker med brudepikekjoler? Fant ikke den jeg har sett for meg til prinsessa mi der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå