Gå til innhold

Bedt i utdrikkingslag, men ikke i bryllupet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanlig? er bedt i et utdrikkingslag, men så vidt jeg vet er jeg ikke bedt i bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt normalt.

Det er forloveren som inviterer til utdrikkningslag, ikke bruden.

Skrevet

Helt normalt.Husk det er forloveren som inviterer til utdrikningskaget.

Skrevet

Jeg hadde ikke følt meg bekvem med at det var gjester i mitt utdrikkingslag som ikke var invitert i bryllupet. Men vet at mange ikke syns det er av betydning.

Skrevet

Det er vel helt vanlig...

Skrevet

Mange har kun familie og forlovere i bryllupet, men forloveren vil nok gjerne lage en spesiell dag for bruden likevel, og inviterer alle veninnene hennes i utdrikkningslaget=)

Skrevet

Jeg har som forlover bedt venner av bruden som ikke skal i bryllupet i utdrikkningslag, men da har det vært små bryllup bare med forlovere og helt nær familie. Utdrikkningslaget har da vært av slaget firmahytte, dragebygging, pakkelek, vin, fjelltur og treretters middag - en vanlig jentetur med fokus på ei god venninne.

Skrevet

Helt vanlig her. Jeg har vært i flere lag til veninner hvor jeg ikke ahr vært i bryllupet. Mange ahr jo store vennegjenger, og man kan ikke forvente at alle har råd eller anledning til å invitere alle man kjenner i et bryllup.

Flere av de som var i mitt utdrikkingslag var ikke invitert til bryllupet, bl. a kolleger og barselgruppa

Skrevet

Jeg hadde ikke vært komfortabel med å ha noen i mitt utdrikningsslag som ikke var invitert i bryllupet mitt. Men selv hadde jeg ikke hatt noe imot å gå i andres. Gjorde det en gang, da var alle andre invitert så bruden inviterte like gjerne meg og - i fylla. Av flere årsaker dro jeg ikke da, men hun kunne like gjerne latt være å invitere da synes jeg...

Skrevet

Det var sånn i mitt utdrikningslag ihvertfall!

Det var plassbegrensninger i lokalet vi hadde leid, så venninner fra helt barndom av som jeg ikke har noe/lite kontakt med lenger var ikke invitert til brylup. Veldig morsomt at de kom da!

Skrevet

Vanlig ja..

Skrevet

Jeg må være verdens dårligste venninne skjønner jeg.

For jeg har bare blitt bedt i utdrikningslag til utallige, men ikke bryllup. Faktisk så syns jeg i mange sammenhenger at det var liksom litt "uttafor" iallefall hvis flere var bedt i bryllupet og ikke jeg..

Skrevet

Jeg synes det er veldig spesielt. Ville ikke vært komfortabel med det, med mindre, som flere skriver over her, det var et svært lite bryllup med bare familie+forlovere. Er det 50 gjester+ er det kjipt å være den som bare nesten er god nok venn. Da får man heller finne på noe koselig sammen en annen gang.

Skrevet

IKKE vanlig spør du meg...har hørt snakk om det,men da som eksempler på en temmelig frekk og rar ting å gjøre.

Skrevet

Er heilt vanleg her. Er jo forlovaren som inviterar, og samlar gjerne vener og kolleger. Har vore i fleire utdrikningslag der eg ikkje har vore gjest i bryllupet. Er ikkje fornærma av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...