Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Jeg å typwn har vært sammen i 2 år å 5 måneder.. Sluttet på pillene nå nettoopp... Men nå, siste 3-4 dagene, har jeg hadd så vondt neden til.. På venstre side av skjeden, litt innen for.. kjennes ut som en kul eller noe, får vondt av å til, å noen ganger er det skikkelig ubehagelig=( Har sett etter, å det er ingen kul der.. Hva kan det være?? Blir en legetur etter påsken, om det ikke går over. håper på svar...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Det kan være at du deler opp ordene dine altfor mye og at det gir utslag neden til.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg vet ikke, men synes anonym over her kunne spart seg for den kommentaren. Bedre med skrivefeil enn et heslig vesen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Ikke bry deg om de som absolutt skal pirke på noe, bedre med mye mellomrom enn de som ikke lager avsnitt i det heletatt synes jeg, DET er bra slitsomt for øynene å lese det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå