Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg er ikke redd for å skryte, tar saken i egne hender og skryter høylydt av meg selv siden jeg får så lite oppmerksomhet her, buhu!! Jeg synes alle skal skrive under på denne tråden slik at den kan bli historiens lengste!

 

Fordi jeg fortjener det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) bra å skryte av seg selv av og til.

Jeg liker deg Blond:)

Skrevet

Helt enig!

 

Blond er fantastisk!!

Skrevet

Jepp en bør skryte av og til av seg selv :)) og ikke minst er det kjekt å få skryt!! Jeg signerer Blond :)

Skrevet

Uffamei så fort jeg blir borte i mengden, leimei!

Skrevet

hehehe.. sånn er det for oss alle. Uansett hvor fantastisk man er, så blir man fort borte i mengden^^

Skrevet

U go girl!!

Skrevet

Det er mange av oss! Oppfordrer alle til å lage sin egen fantastisk-tråd!

Skrevet

Mente du patetisk? Da signerer jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...