blond Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Altså jeg er ikke redd for å skryte, tar saken i egne hender og skryter høylydt av meg selv siden jeg får så lite oppmerksomhet her, buhu!! Jeg synes alle skal skrive under på denne tråden slik at den kan bli historiens lengste! Fordi jeg fortjener det!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Hehe;) bra å skryte av seg selv av og til. Jeg liker deg Blond:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Helt enig! Blond er fantastisk!!
lÅktiHaUDe Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jepp en bør skryte av og til av seg selv ) og ikke minst er det kjekt å få skryt!! Jeg signerer Blond
blond Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2010 Uffamei så fort jeg blir borte i mengden, leimei!
sånn ca Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 hehehe.. sånn er det for oss alle. Uansett hvor fantastisk man er, så blir man fort borte i mengden^^
blond Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2010 Det er mange av oss! Oppfordrer alle til å lage sin egen fantastisk-tråd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå