Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Da jeg leste overskriften i avisen så tenkte jeg med en gang "det er faktisk ikke såååååå lett å drepe et menneske".

 

Vi tåler mer enn vi innrømmer.

 

Idiot ass!

Skrevet

Ja, da ble hun vel kidnappet og sperret inne i et bagasjerom ved et uhell også. Ups!

Skrevet

er sånt som skjer, hun var sikkert klumpsete, en sånn jente som går på dørkarmer og sånt!

Skrevet

Den var stygg, blond! Skjønner at det er tull, men det noe burde man ikke spøke med.

Skrevet

Det er ikke spøk, det er ironi. Det er den teiteste forklaringen overgripere har, så åpenbart at de lyver når de legger skylden på offeret. Det er nesten garantert at den anklagede er skyldig når han påstår at offeret var kløne, at hun slo han osv.

Skrevet

Det er jo en mulighet for at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...