blond Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/27/nyheter/faiza_ashraf/innenriks/drap/kidnapping/11045172/ Er det mulig å være så dum?? Det er jammen godt at han er så dum at han lar seg avsløre, altså, men snakk om å ha lite styring og kunnskap om menneskekroppen. Eller kanskje han bare forsøker å sno seg unna?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Hehe. Da jeg leste overskriften i avisen så tenkte jeg med en gang "det er faktisk ikke såååååå lett å drepe et menneske". Vi tåler mer enn vi innrømmer. Idiot ass!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Ja, da ble hun vel kidnappet og sperret inne i et bagasjerom ved et uhell også. Ups!
blond Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2010 er sånt som skjer, hun var sikkert klumpsete, en sånn jente som går på dørkarmer og sånt!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Den var stygg, blond! Skjønner at det er tull, men det noe burde man ikke spøke med.
blond Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2010 Det er ikke spøk, det er ironi. Det er den teiteste forklaringen overgripere har, så åpenbart at de lyver når de legger skylden på offeret. Det er nesten garantert at den anklagede er skyldig når han påstår at offeret var kløne, at hun slo han osv.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Det er jo en mulighet for at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå