Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Har noen en oppskrift på en kjempegod kake? Vi skal ha en litt uhøytidelig navnefest med kun nærmeste familie, og jeg trenger tips til selve KAKA, den skal jeg lage. Gjerne noe litt originalt og alternativt, ikke lukket valnøtt, skjønner? =)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Originalt og alternativt; morkake. Passer supert til navnefest. Du trenger en morkake, den blir bedre hvis du fryser den ned i forkant. Tines opp og hakkes og moses, bland med friske jordbær og nesten en kg sukker. Bruk vanlig paibunn og stek i ovnen i rund form.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Tusen takk for tips! Har tilfeldigvis morkaka liggende i fryseren, så det passet fint! Flere tips?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har nettopp smakt oreokake for første gang, DET er godt det!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Ååååååå, snickerskake! I like! Keep'em coming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå