Gå til innhold

hva er det med at alle normenn som

Anbefalte innlegg

Skrevet

har begått kriminelle handliger i utlandet ikke forstår at de har gjort noe som strider mot det enkelte landa lover og må ta sin straff der de er?? tenker nå spesiellt på disse jentene i bolivia.. at de kan være så dumme, det er jo innlysende at de visste hva de gjorde og hva følgene av dette kom til å være om de ble tatt?? og det å bli gravid i fengselet i håp om å få komme hjem er det mest egoistiske jeg noen gang har sett! men på den andre siden tok de med seg det to år gamle barnet til venninna for å smugle narkotika da, en blir vel som man omgåes..

jeg syns at de som velger å begå kriminelle handlinger i utlandet skal få en rettferdig rettsak, for all del, men de skal fint sone der de er for min del!

ærlig talt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn kan det gå, når man er oppvokst i et land hvor man kan slippe unna med nesten hva som helst, hvor straffenivået er utrolig lavt og hvor kriminelle har fler og bedre rettigheter enn befolkningen generelt. De har helt feil holdning til straff og skjønner tydeligvis ikke at det er andre forhold i det store utland:) Jeg er helt enig; begår du en straffbar handling i utlandet skal du ta straffa di der du er og ikke inbille deg at Storebror Staten Norge skal komme og redde deg hjem...

Skrevet

Som jeg skulle sagt det selv, Gytha Ogg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...