Gå til innhold

Vondt rundt navelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er gravid med nr 2 i uker 30 og har i de siste dagen hatt vondt rundt navelen, er dette vanlig? Jeg husker ikke fra sist men minnes jeg hadde det da også, men har ikke hatt tid til å slå opp. Det er som oftest lettere og fortere å spørre her inne ;-)

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også vondt rundt navlen og har hatt det helt siden magen begynte å vokse. Er 33 uker nå. Siste uken har det økt voldsomt på, så ble til slutt sykemeldt og fastlegen sendte meg ned til føden for å ta ultralyd. Traff på overlegen som mente det var navlebrokk. Helt ufarlig visstnok. Kan jo vær noe av det samme du har...? Jeg hadde det i sist svangerskap også. Da gjorde det bare litt vondt, men var ikke direkte plagsomt som nå.

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal til legen i morgen så da skal jeg huske å spørre. Det gjør ikke vondt hele tiden men når det først gjør vondt er det ganske slitsomt. Lykke til til deg!

Skrevet

Hei, hei.

Jeg har og hatt dette i begge svangerskapene mine. (er nå i uke 37)

Men, jeg mener at forrige gang sa legen at dette var fordi magen strakk seg, vokste altså ;)

Det er bare i perioder det kommer, og det er veldig ubehagelig. Denne gangen har jeg ikke spurt da det gikk bra sist. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...