Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Han kom hjem, sulten og jeg hadde ikke laget mat. Jeg vet aldri når han kommer før han ringer 5 min før han er hjemme. Han hadde ikke spist på hele dagen mens han var på jobb hvilket er hans egen feil! Uansett, det har skjedd gjentatte ggr nå at han kommer hjem, kjefter fordi ikke maten er klar....Jeg har holdt på hele dagen og faktisk ikke satt meg ned mer enn når jeg spist lunsj. I dag gikk jeg i taket når han kjefta pga at det ikke var noen mat ferdig..For det første burde han spise lunsj, for det andre er kjøleskapet fullt av mat, rekene lå til tining.. Han setter seg foran dataen når han kom hjem mens jeg gav den lille mat, ryddet etc.. For en egoist han er iblant! Nå har jeg så dårlig samvittighet overfor barnet vårt som naturligvis begynte skrike og gråte fordi jeg skrek.. Jeg glemte alt rundt meg og var SÅ forbanna på han!! Er det andre som opplevd dette eller er det bare meg som er så jævlig å kunne gjøre noe sånt foran barnet?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Har dessverre skjedd her og opptil flere ganger.. Like ekkelt hver gang..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg klarer faktisk å holde meg uten å klikke foran ungen, selv om det er sykt vanskelig til tider. Dømmer deg ikke. Men nå skal det sies at jeg ikke har en sånn egoistisk dritt av en mann, han bør skjerpe seg spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Åneida, du er ikke alene. Har nok skjedd her et par ganger også. Vil tro det skjer hos alle, en eller annen gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå