Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Er mange å velge mellom!! Trenger hjelp fra dere
auro Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Vi er fornøyd med vår Bergans, men den er kanskje litt stor i volum. Ihvertfall lurt at dere som skal bære den prøver først.
Gjest ->>- Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Bergans, om man må, men et stalltips er å alltid vurdere hvorvidt man faktisk vil ha bæremeis fremfor bæresele.
Marbella Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Har også sett på Bergans...men litt usikker, vurdere og kjøpe den som er best i test, de har den på www.flust.no Beresele funker ikke til vårt bruk, etter lange fjellturer synes jeg barnet sitter ubeskyttet og at beresystemet er dårlig- fikk prøve en av en venninn og hun angret på at hun kjøpte den. Men alt til sitt bruk- den er sikkert helt fin til korte turer:)
Gjest yrild Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ville droppet bæremeisen og kjøpt en bæresele... Titt-tei mei tei feks!
Gjest ->>- Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 En god bæresele gir både bedre sittekomfort og bærekomfort enn en meis på lange turer, og jeg kan ikke helt se at ungen sitter mindre beskyttet i f.eks en Beco med sovehette enn den gjør i en tradisjonell bæremeis. Men for all del, Bergans er helt kurante greier.
Marbella Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Får dere med dere noe ekstra på bæreselen?? Meisen har jo stort ekstra rom???
Marbella Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Kan dere se på den på www.flust.no Jeg var så usikker på hva jeg skulle velge
Gjest yrild Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 Må bare si at det finnes utrolig mange bæreseler og de er generellt lettere å bære (ikke så tungt) og regnes for å være mindre belstende for barneti og med at du har barnet så tett på kroppen og at barnet får belastningen fordelt på kroppen. (Er selv ingen ekspert) Når jeg sier bæresele mener jeg selvfølgelig ikke noe alla Baby-Björn(!), men ergo, Beco, Manduca, mei-tei etc etc.... Du kan evt gå inn på tettinntil.no, sjekke ut hvor det er bæretreff og så prøve ut forskjellige seler.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2010 Takk for mange svar! Men jeg har bestemt meg for at det er bæreMEIS vi skal ha, og ikke bæresele... Har sett den på flust.no som var best i test, men de hadde ikke den på lager før 22.april,og jeg vil jo gjerne ha den før det. Men samtidig hører jeg mye drit om Bergans sin, som jeg egentlig ikke forstår? Den ser jo helt ypperlig ut!!
Marbella Skrevet 27. mars 2010 #12 Skrevet 27. mars 2010 Jeg har en Mckinnly bæremeis som jeg kjøpte til førstefødte for 11 år siden, har brukt den til nr 2 også - men den skal jeg hive til h.... skjønner ikke at jeg ikke la litt mere penger iden- den er brukt på utalligeturer og den er helt ubrukelig..... Lillemor er bare 7mnd så jeg tror jeg venter til i april og kjøper den på Flust:)
mammatiltvillinger Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Jeg vil absolutt anbefale dere å prøve bæremeisen før dere kjøper den. Vi kjøpte selv her om dagen, og den som passet til samboeren var helt grusom for meg, og den jeg synes var grei passet absolutt ikke til han. Vi skal jo da heldigvis ha to, så tok hver vår, og endte opp med en Bergans til meg og en Norheim til han. At en meis kommer bra ut i test behøver ikke å bety at den er god for deg og din rygg. Vi prøvde også bl.a. Norrøna, som kom bedre ut i test enn de vi endte opp med, og syntes ikke den var god i det hele tatt. Lykke til med meisvanlget;)
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 28. mars 2010 Tusen takk for mange svar!! Vi reiser nok på senteret i morgen med begge ungene, og prøver,, vi skal ha to bæremeiser, så da kan det være jeg og mannen også endre opp med hver sin
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 28. mars 2010 "ender opp" skulle det stå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå