cherry coke Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, eller nei jeg vet det er flere..Naboene har iallefall glemt det også ;-)
MathildeC Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Huff ja, måtte le av meg selv, jeg så det nettopp nå!! Fire minutter for sent.. Men men, skal faktisk legge meg nå for jeg er så dautrøtt, så sånn sett sparer jeg lyset nå i flere timer mens normale folk fortsatt sitter oppe og skal kose seg med en god film (kommer den tiden noensinne tilbake?).
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Jeg glemte av det helt til ca 21.10.Da skrudde jeg av alle lysene,men tv`en og dataen stod på! Jeg gikk meg en liten tur ut,rett ved huset,og ihvertfall nabodama hadde tydeligvis glemt av det,eller ikke fått det med seg!
OsloMor Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Nei, jeg husket det og begynte t.o.m. en halvtime før......Synes div.aviser med såkalt "grønn profil" kunne ha fokusert mer på slike tiltak enn å ofre forsider på forskere med skadeskutt stolthet (hei-hei Dagsavisen).
mozell Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Husket på det stort sett i hele dag, helt til det faktisk ble kveld, hehe. Kom på det når det var to minutter igjen.
Rampongi Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Det gikk nok bra. Du kan spare strøm en annen dag. Værre med de som med viten og vilje nekta å slå av synes jeg.. Noen sånne er det hvert år. Tror ikke at vi ødelegger jorden så mye som vi gjør og tror ikke på forskning som prøver å bevise drivhuseffekter osv.. Sånne typiske frp´ere Mye av poenget med earthhour er jo å skape engasjement og samhold og samtidig spare strøm, og bevisstgjøre mennesker om at vi faktisk bare har denne kloden og om vi prøver å redusere utslippene så må jo det være et pluss, uansett om skadene jorda har er menneskeskapte eller ei.. Nå får jeg meg en over nakken skjønner jeg, men men..
neste*gang Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 ja den gikk meg alldeles hus forbi..visste den skulle være men ikke registrert noe som helst tidspunkt og dessuten var jeg altfor opptatt av tvn i hele går kveld.
Panterjenta85 Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 Jeg kikka på klokka, så at nå begynner det og satte meg til å se på en skikkelig god film på projektoren. For meg er det naturlig at lys skal være av når man ikke er i et rom. Man skrur de av når man går ut og om natta. Jeg forstår at det kan gjøre at myndighetene ser hvor stort engasjement det faktisk er i verden, men jeg har et stort engasjement alle de andre timene i året. Men kjempeflott om dette kan gjøre flere litt mer obs på hvor mye strøm de bruker og klare å kutt ned på det. Tenk om folk i tillegg kan kildesortere, kjøpe økologisk mat og nærvarer. Gå/sykle til jobben eventuelt ta toget.
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Jeg glemte det ikke, men ignorerte det med vilje. Synes hele opplegget er dustete. Folk gjør så stor greie ut av at de er med på Earth Hour. Melder seg inn i grupper på Facebook bare for å vise at de er så himla opptatte av jordens ve og vel. Hva med å gjøre noe hver dag hele året, istedet?
Rampongi Skrevet 28. mars 2010 #14 Skrevet 28. mars 2010 Jeg tror de fleste som engasjerer seg i earthhour med blant annet facebookgrupper er engasjerte året rundt jeg. Mulig jeg er naiv, men sånn er det iallefall her i huset!
Let's hear it for the boys! Skrevet 28. mars 2010 #15 Skrevet 28. mars 2010 Sånn er det ikke på vennelista mi. Og det vet jeg med sikkerhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå