Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Når slutter det å gjøre vondt? Kjenner at det har blitt bedre dag for dag, men er fortsatt ein del smerter der blindtarmen en gang var..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Kan ikke huske at jeg hadde smerter inni magen, men selvfølgelig gjorde operasjonssåret vondt.... men, allerede dagen etter operasjon så ble det mye bedre. Og etter 4-5 dager, da jeg fikk dra hjem, så var det nesten ikke vondt.... bortsett fra diareen jeg hadde etter jeg fikk antibiotika (siden blindtarmen sprakk) så ble jeg ganske fort frisk....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Er 4 dager siden, har fortsatt ganske vondt inni magen, berre litt øm rundt såret i navlen. Har nesten vært sengeliggende til i går, ble utskrevet samme dag... Får se over helgen, blir det ikke bedre, får jeg heller ta kontakt med sykehuset igjen. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 jeg fikk betennelse i såret, og var sykemeldt i 2 mnd etterpå. (veldig enkelt fortalt da, var mye dramatikk rundt hele blindtarmen min) var veldig vondt, men det er mange år siden nå. nå har jeg bare et helt for j***** stygt arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå