Gå til innhold

Noen som har hatt keisersnitt før og blitt igangsatt ved neste fødsel???


2prinserOg1engel

Anbefalte innlegg

Jeg hadde for 1 år siden en tre-dagers fødsel som endte med keisersnitt (ble igangsatt 12 dager på overtid). Dem sa til meg i etterkant av fødselen at jeg sannsynligvis hadde for smalt bekken, noe dem skal følge opp i dette svangerskapet. Dersom jeg skulle få lov til å føde vaginalt (noe jeg virkelig drømmer om), så er jeg veldig bekymret for den igangsettingsdelen dersom ting ikke skjer av seg selv. Det var knallharde rier hele tiden og ingen pause i mellom. Jeg har skjønt at noen sykehus ikke tillater å sette i gang en fødsel på noen som har hatt snitt tidligere pga av fare for revning av livmora. Blir litt betenksom når sykehusene fører ulik praksis. Er det noen som har erfaring fra dette? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Du kan be legen din henvise deg (mulig jordmor også kan henvise)

til fødselssamtale på sykehuset, da vil du få de svarene du søker samt gjennomgang av tidligere fødsel.

Dette har jeg gjort, og som deg ble jeg igangssatt (tidlig vannavgang) og det en endte i katastrofesnitt. Fikk innvilget planlagt KS, med mulighet selvsagt til å ombestemme meg dersom skrekken avtar.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...