Gjest ->>- Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Helt ålreit, men Sam og Sammy er øgli og har en tendens til å bli resultatet.
solita 06 Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Veldig fint! Et av mine topp to da jeg skulle finne navn. Jeg liker i grunn forkortelsen Sam og jeg da, gode assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 Tenker på en jødisk gutt, med triste øyne og klokt sinn.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 En i barnehagen til mini heter det, en sjønn mulatt, synes han kler navnet sitt. Men ikke et navn jeg kunne vurdert. har ingen formening om navnet egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå