Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 utdrikkningslag. Hadde du eller din mann strippere i utdrikkningslaget deres?
Tommage♀♂ Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Nå er ikke jeg gift, men jeg har aldri vært i utdrikkningslag med stripper. Ser virkelig ikke poenget med det heller. Smakløst og harry!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 det synes jeg også er smakløst og harry faktisk. Hvorfor? Hvis jeg får et sånn utdrikkningslag lurer jeg på hvem som er vennene mine.. Ønsker meg heller en uforglemmelig hyttetur med gode venner.
Tommage♀♂ Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 "Nå som du skal gifte deg skal vi bare vise deg hva du går glipp av"-liksom. Hadde dessuten følt det særdeles ubehagelig med en fremmed, halvnaken/naken mann dansende midt i fleisen på meg mens folk stod hoiende rundt oss. Pinlig!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Ingen av oss hadde utdrikningslag :-p så det problemet hadde vi ikke!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Nei, jeg hadde bare syntes at det var pinlig... Mannen hadde heller ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå