Gå til innhold

Avstemning, angående


Anbefalte innlegg

Skrevet

utdrikkningslag. Hadde du eller din mann strippere i utdrikkningslaget deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg gift, men jeg har aldri vært i utdrikkningslag med stripper.

Ser virkelig ikke poenget med det heller.

 

Smakløst og harry!

Skrevet

det synes jeg også er smakløst og harry faktisk. Hvorfor?

 

Hvis jeg får et sånn utdrikkningslag lurer jeg på hvem som er vennene mine.. Ønsker meg heller en uforglemmelig hyttetur med gode venner.

Skrevet

"Nå som du skal gifte deg skal vi bare vise deg hva du går glipp av"-liksom.

 

Hadde dessuten følt det særdeles ubehagelig med en fremmed, halvnaken/naken mann dansende midt i fleisen på meg mens folk stod hoiende rundt oss. Pinlig!

Skrevet

Ingen av oss hadde utdrikningslag :-p så det problemet hadde vi ikke!

Skrevet

Nei, jeg hadde bare syntes at det var pinlig... Mannen hadde heller ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...