Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mars 2010 #1 Skrevet 27. mars 2010 Skal dere slå av alt lys eller??? Blir vel et lys og datamaskin som står på her... dessuten er ikke oppvaskmaskinen ferdig, så litt strøm blir nok brukt her i alle fall. Men slår av mesteparten av lyset da Hehe
Kamomille Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 Her sitter vi med kun stearinlys! (og Pc'n da:))
erteposen + 4 Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Her har gutten vår skrudd av alt før han fant sengen. Stolte ikke på mamma:) Sitter med lys, musikk og mac.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Her har også ungene slått av alt lys )
erteposen + 4 Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Mine barn er så strenge!!! Noen på skolen fortalte hvorfor en ikke burde spise appelsiner fra Israel, og nå går han igjennom alle poser for å sjekke at de kommer fra Spania. Hvorfor en ikke skal spise de fra israel husker han ikke, men det er det eneste rette å gjøre:)
Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Hva er så viktig med å skru av disse lysene for da?? Fikk melding på mobilen fra strømleverandøren om dette i dag.jeg skrudde av lysene 21.10,hadde helt glemt det før! tv`en og dataen står på da!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2010 Earth Hour er en verdensomspennende symbolsk markering der folk over hele verden blir oppfordret til å slukke lyset i en time - for klimaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå